search
menu

هتل آپارتمان شکرانه مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان شکرانه مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان شکرانه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان شکرانه مشهد


یکی از هتل‌آپارتمان‌های نوساز و شیک شهر مشهد مقدس که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد، هتل‌آپارتمان شکرانه مشهد است. این هتل‌آپارتمان از سال ۱۳۹۶ فعالیتش را آغاز کرده و در خیابان خسروی نو و اندرزگو ۸ واقع شده است. برای خانواده‌هایی که بلیط هواپیما مشهد را برای زیارت و بازدید از جاهای دیدنی مشهد می‌خرند، رزرو هتل‌آپارتمان شکرانه مشهد انتخاب بسیار خوبی به‌حساب می‌آید؛ زیرا امکانات رفاهی فراهم شده در این هتل‌آپارتمان و موقعیت مکانی خوب آن در شهر برای تجربه اقامتی راحت و دل‌نشین بسیار مناسب بوده و درعین‌حال برای اقامت خانوادگی در مقایسه با سایر اقامتگاه‌ها مقرون‌به‌صرفه است. کارکنان هتل‌آپارتمان شکرانه (Shokraneh Apartment Hotel) بسیار زحمتکش، کاردان و خوش‌برخورد هستند و تلاش می‌کنند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


امکانات ارائه‌شده در هتل‌آپارتمان شکرانه در حد هتل‌های یک ستاره بوده و با در نظر گرفتن این مورد می‌توان به قیمت ارزان و مناسب اقامت در این هتل پی برد. مهمانان می‌توانند در لابی هتل و اتاق‌ها به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند و امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل‌آپارتمان در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، نمازخانه، آسانسور، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، گیم نت، کافی‌نت، روزنامه رایگان، سیستم بیدارباش، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌های آن‌ها است. مهمانان در صورت داشتن هرگونه سؤال، نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات مانند لاندری (خشک‌شویی)، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، گشت نیم روزی (با هزینه)، خدمات پزشکی و ... می‌توانند به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


در این هتل‌آپارتمان اتاق‌های متعدد با امکانات گوناگون وجود دارند. در بنای چهار طبقه‌ای این هتل‌آپارتمان ۲۰ باب اتاق وجود دارند و مهمانان می‌توانند اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت‌هایشان است را، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان شامل اتاق‌های دو تخته فولبرد، اتاق‌های سه تخته فولبرد و اتاق‌های چهار تخته فولبرد هستند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش و قابل‌اطمینان هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. داخل واحدها تمام امکانات رفاهی اساسی و مناسب از قبیل مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون (شبکه‌های استانی، شبکه پخش فیلم دیجیتال)، یخچال، مینی بار (با هزینه)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ، اسپیلت)، سیستم اطفاء حریق، رخت‌آویز، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده‌اند.
داخل واحدها آشپزخانه‌های کوچک نیز طراحی شده‌اند که تمام امکانات طبخ و پخت‌وپز مانند اجاق‌گاز، سینک ظرف‌شویی، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند و به مهمانان این امکان را می‌دهند تا با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه داخل واحدهایشان به‌راحتی به آشپزی بپردازند. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های روشن پوشانده شده و با فرش‌های زیبا و تمیز فرشینه شده است. اقامت در اتاق‌های این هتل‌آپارتمان واقعاً دل‌چسب بوده و مهمانان خود را در این اتاق‌ها همچون در خانه‌هایشان احساس می‌کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


رستوران شکرانه در سه وعده‌غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و متنوع برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌کند. غذاها معمولاً به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شوند و مهمانان می‌توانند غذاهای موردعلاقه‌شان را به مقادیر دلخواه امتحان و نوش جان کنند. وعده صبحانه شامل صبحانه گرم، بیسکویت و شیر است. در وعده ناهار منوی انتخابی همراه با انواع سالادها و ترشیجات ارائه می‌گردد و وعده شام نیز به‌صورت منوی انتخابی همراه با میز ترشیجات، سالاد، سوپ، ژله، سبزی‌خوردن، انواع دسرها و ... در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. غذاهای رستوران بسیار باکیفیت و خوشمزه هستند و مورد پسند مهمانان قرار می‌گیرند.

فاصله هتل‌آپارتمان شکرانه مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا بوستان کوه سنگی: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گردشگری چالیدره: ۳۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا دهکده ییلاقی شاندیز مشهد: ۳۷٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است