search
menu

هتل آپارتمان شایگان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان شایگان مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان شایگان مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان شایگان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان شایگان مشهد


هتل آپارتمان یک ستاره شایگان در سال ۱۳۹۰ در شهر مشهد افتتاح شده ست. این هتل به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر و زائر از سراسر کشور است و تنها ۱۰ دقیقه تا حرم فاصله دارد. هتل آپارتمان شایگان به منظور بهبود ارائه خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت و این هتل زیبا دارای چهار طبقه و ۲۲ واحد اقامتی با ظرفیت ۱۰۰ نفر است. در واقع می توان گفت هتل شایگان یکی از هتل‌ های نوساز مشهد به شمار آورد که مطابق با استانداردهای هتلداری از میهمانان پذیرایی می‌ کند. فاصله این هتل تا فرودگاه مشهد نیز حدودا ۸ کیلومتر است و برای رفت و آمد در میان فرودگاه و هتل می توانید از تاکسی سرویس بهره مند شوید. از جمله جاهای دیدنی نزدیک به این هتل می توان به آرامگاه و موزه نادری، پارک آبی، باغ وحش و مرکز خریدی مانند الماس شرق اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان شایگان مشهد


از جمله مهم ترین امکانات این هتل می‌ توان به پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، رستوران و اینترنت وای فای اشاره کرد. پرسنل مجرب و آموزش دیده این هتل آماده پذیرایی از میهمانان هستند. اگر به قصد سفر تجاری عازم مشهد شده اید، به راحتی می توانید کارهای مرتبط به جلساتتان را در این هتل انجام دهید. اینترنت وای فای رایگان در لابی این هتل آپارتمان ارائه می شود. در هتل آپارتمان شایگان خدماتی نظیر خشک شویی با هزینه مجزا انجام می گیرد. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. وجود پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۲۰ خودرو در این هتل جزو دلایل دیگر محبوبیت آن به شمار می روند تا مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، خیالشان از بابت خودرویشان راحت باشد.
لازم به ذکر است اگر در سفرتان به مشهد به دنبال اقامتی با قیمت مناسب هستید، همین حالا با خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو این هتل آپارتمان برای خود و خانواده تان سفری رویایی رقم بزنید. در ورودی هتل دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. همچنین در لابی می توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید.خدماتی نظیر تهیه بلیط و تور گردشگری نیز در لابی این هتل دایر گردیده است. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، در این هتل امکانات رفاهی فراهم شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان دارای ظرفیت های مختلفی بوده و انواع واحدها عبارتند از آپارتمان های تکخوابه چهار نفره، پنج نفره و شش نفره و اتاق های دوتخته و سه تخته که همگی آماده ارائه خدمات به زائران و گردشگران هستند. تمیزی اتاق‌ ها به دلیل نظافت روزانه است و همچنین ارائه تسهیلات عالی در این هتل آپارتمان باعث رضایت گردشگران می شود تا در سفرهای بعدی شان در هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد نسبت به رزرو این هتل اقدام نمایند. واحدهای این هتل نیز مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار با هزینه، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمد لباس، مبلمان هستند. در داخل همه واحدها نیز می توانید به حمام دسترسی داشته باشید که حمام ها مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.
هزینه اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای بالای ۷ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


توجه داشته باشید که در این هتل آپارتمان برای صرف غذا و نوشیدنی می توانید به رستوران و کافی شاپ هتل مراجعه کنید و برای هر سه وعده غذایی نیز باید هزینه مجزا پرداخت نمایید.

فاصله هتل آپارتمان شایگان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۴.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش وکیل آباد: ۱۷.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی ایرانیان: ۱۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است