search
menu

هتل شاکر مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شاکر مشهد
امکانات عمومی هتل شاکر مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران هتل
فاصله هتل شاکر مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل شاکر مشهد


هتل اقتصادی و میان رده شاکر در شهر مشهد مقدس واقع شده است. این هتل زیبا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده و دارای ۹ طبقه و ۵۵ باب اتاق و ظرفیت ۱۶۵ مسافر است. از مزایای این هتل می توان به دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی، فرودگاه، مراکز خرید و جاهای دیدنی و تاریخی اشاره کرد. فاصله این هتل تا حرم مطهر حدودا ۱۵ دقیقه به صورت پیاده روی و ۵ دقیقه با ماشین است. هتل شاکر مشهد با موقعیت مکانی مناسب و امکان دسترسی آسان به همه نقاط شهر یکی از هتل های با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر هتل های دوستاره شناخته می شود، مطمئن باشید چیزی فراتر از انتظارتان را در این هتل دریافت خواهید کرد. از هتل شاکر به ایستگاه مترو بسیج و ایستگاه اتوبوس دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت و از این طریق می توانید به جای جای شهر دسترسی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل شاکر مشهد


هتل شاکر مشهد جزو هتل های دوستاره پرطرفدار در شهر مشهد است که با فضای دلپذیر و امکانات مناسب و دسترسی بسیار راحت به نقاط مختلف شهر در میان گردشگران محبوبیت دارد، به طوری که مسافران در هنگام رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل نیز می نمایند. امکانات عمومی این هتل عبارتند از رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، خشکشویی با هزینه جداگانه، اینترنت وای فای رایگان در لابی که در طی سال آماده میزبانی از میهمانان و زائران شهر مشهد هستند. امکانات موجود در هتل شاکر مشهد نسبت به تعداد ستاره های هتل به بهترین شکل در اختیار میهمانان قرار داده می شود و بهترین شرایط را برای اقامت میهمانان فراهم می کنند، زیرا این هتل به عنوان یکی از گزینه‌ های مقرون به صرفه برای اقامت در میان هتل های مشهد است. پارکینگ موجود در این هتل نیز دارای ظرفیت ۱۲ خودرو است که استفاده از این پارکینگ برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند رایگان است. در لابی این هتل به اتاق چمدان، آسانسور، تاکسی سرویس، ترانسفر گشت با هزینه، سرویس حرم رایگان، خدمات تور و بلیط دسترسی خواهید داشت. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل شاکر دارای انواع واحدهای اقامتی است که عبارتند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته. دقت داشته باشید که هیچ کدام از اتاق ها شامل ظرفیت اضافی نیستند. اتاق های هتل شاکر دارای طراحی شیک و لوکسی هستند، شاید در این هتل تعداد اتاق نسبت به تعداد طبقه کم به نظر برسد، اما اتاق ها دارای تنوع بالایی هستند و چیدمان شیک اتاق های هتل همراه با کاغذدیواری های زیبا و چشم اندازی رو به خیابان بر جذابیتشان افزوده است. تا حدی که هتل شاکر سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. امکانات موجود در داخل اتاق ها نیز عبارتند از مبلمان، تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت آویز، کمدلباس. همچنین حمام های موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. لازم به ذکر است، در هتل شاکر مشهد هزینه اقامت برای کودکان زیر ۴ سال رایگان و برای کودکان ۴ تا ۶ ساله درصورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۷ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


این هتل دارای رستورانی با ظرفیت ۷۰ نفر است و انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می کند. با توجه به این که رستوران این هتل با کیفیت ترین غذاها را ارائه می دهد و رضایت مشتریان را جلب می کند، اما با این حال در اطراف این هتل چندین رستوران دیگر نیز دایر هستند که در صورت تمایل به راحتی می توانید برای صرف غذا به رستوران های مجاور سر بزنید. توجه داشته باشید که با اقامت در این هتل صبحانه رایگان در اختیارتان قرار داده می شود اما برای صرف وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه بپردازید.

فاصله هتل شاکر مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک علمی پروفسور بازیما: ۱۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است