search
menu

هتل آپارتمان سامرا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سامرا مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان سامرا مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان سامرا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان سامرا مشهد


هتل آپارتمان سامرا یکی از هتل های تازه تاسیس شده در شهر مشهد است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. از مزایای اصلی این هتل می‌توان به دسترسی آسان به حرم مطهر و مراکز تجاری اشاره کرد، همچنین چند جاذبه دیدنی نیز در فاصله اندکی از این هتل آپارتمان قرار دارند. پرسنل هتل آپارتمان سامرا افراد مجرب و آموزش دیده ای هستند که در فراهم نمودن اقامتی بی نظیر برای مسافران در طول سال تلاش می کنند. هتل آپارتمان سامرا دارای ۶ طبقه و ۲۴ واحد اقامتی است که ظرفیت ۹۰ مسافر را دارد. فاصله این هتل تا حرم مطهر به گونه ای است که به صورت پیاده یا وسیله ترانسفر رفت و برگشت به حرم از هتل قابل دسترس است.

امکانات عمومی هتل آپارتمان سامرا مشهد


لابی هتل آپارتمان سامرا دارای امکانات خوبی است، از امکانات عمومی ارائه شده در لابی این هتل آپارتمان می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، اتاق چمدان، اینترنت رایگان در لابی، تلویزیون در لابی و رستوران اشاره کرد. هتل آپارتمان سامرا مشهد امکانات رفاهی و خدمات مناسبی برای میهمانان هتل ارائه می‌دهد و از زمان تاسیس تا به امروز توانسته بالاترین میزان رضایت مردم را کسب کند. این رضایت‌ها نشان دهنده کیفیت خوب و مطلوب این هتل هستند و با کارکنان مجرب و متعهد خود در فراهم نمودن اقامت بی نظیر به طور شبانه روزی فعالیت می کنند. همچنین در داخل این هتل آپارتمان فضای بازی برای کودکان و آسایش و آرامش برای بزرگسالان تامین شده است. در هنگام اقامت در این هتل توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در صورت نیاز می توانید از خشکشویی موجود در لابی هتل با پرداخت هزینه مربوطه بهره مند شوید. برای دسترسی به جاهای مختلف شهر نیز می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. خدمات رفاهی معلولین نیز در این هتل ارائه می شود تا اقامتی با آسایش داشته باشند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل


هتل آپارتمان سامرا جزو هتل آپارتمان‌های معمولی در شهر مشهد است که فضای داخلی این هتل با به روزترین دکوراسیون طراحی شده است، همچنین دارای چیدمانی شیک با رنگبندی گرم و جذاب در آمیخته شده است که توجه مسافران را به سوی خود جلب می کنند. این هتل آپارتمان دارای اتاق های یک نفره، دونفره، سه نفره وسوئیت های چند نفره است. واحدهای این هتل آپارتمان دارای ظرفیت اضافی بوده و تعداد نفرات مشخص هستند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان سامرا دلباز بوده و با وسایل مدرن و شیک امکانات رفاهی خوبی برای میهمانان فراهم کرده اند تا در زمان اقامتشان احساس کمبود نکنند. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای ساز، کمدلباس، رخت آویز، یخچال، آب رایگان، مینی بار باهزینه، مبلمان و بالکن اشاره کرد. همچنین در داخل اتاق ها می توانید از حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حوله و سشوار بهره مند شوید.

رستوران هتل


رستوران این هتل آپارتمان با ظرفیت ۹۰ نفر آماده برگزاری جشن ها و مراسمات است و به عنوان محلی تازه تاسیس، تمیز و دنج مسافران را برای خرید بلیط هواپیما مجدد و رزرو این هتل آپارتمان تشویق می کنند. در هتل آپارتمان سامرا مشهد جدید ترین و به روز ترین متدهای هتلداری و گردشگری رعایت می شود و غذاهای لذیذ در این هتل مطابق با ذائقه خیلی از ایرانی هاست که همین امر جزو نکات مثبت این هتل به شمار می رود. کافی‌شاپ هتل سامرا مشهد نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو کرده و لحظات دل انگیزی برایتان رقم می زند. لازم به ذکر است که با اقامت در این هتل آپارتمان صبحانه، ناهار و شام برای مسافران ارائه می شود و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه ندارید.

فاصله هتل آپارتمان سامرا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک علمی پروفسور بازیما: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا طرقبه: ۲۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است