search
menu

هتل صدرا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صدرا مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل صدرا مشهد
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل صدرا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل صدرا مشهد


یکی از هتل های تازه تاسیس، زیبا و با کیفیت در شهر مقدس و تاریخی مشهد در استان خراسان رضوی، هتل صدرا است. این هتل یک ستاره در ۴ طبقه در مرکز شهر ساخته شده است و از مزیت های مهم آن، نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) است که تنها در ۴ دقیقه با ماشین به حرم می رسید؛ همچنین اگر علاقه داشته باشید که پیاده در هر ساعتی از شبانه روز به حرم مطهر بروید، با حدود ۳۰ دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. هتل صدرا به جاهای دیدنی مشهد و مراکز خرید مشهد از جمله بازار رضا که بازار قدیمی و مهم شهر مشهد است، بسیار نزدیک است. اگر قصد دارید با هواپیما به مشهد بیایید و بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده اید، فاصله هتل صدرا مشهد تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، ۷.۶ کیلومتر است. در صورتی که با قطار سفر می کنید، خوب است بدانید که از ایستگاه قطار مشهد تا هتل صدرا تنها ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله است.

امکانات و خدمات عمومی هتل صدرا مشهد


هنگامی که داخل هتل صدرا مشهد می آیید، لابی شیک و مجلل که دکوراسیونی چشم نواز با مبلمان و تلویزیون دارد را می بینید و سپس پذیرش هتل که ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی است. با آسانسور به راحتی در هتل رفت و آمد کنید و در رستوران هتل اوقاتی خوش را سپری کنید. در هتل صدرا اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی، صبحانه، نمازخانه، اتاق چمدان، زنگ هشدار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات، فتوکپی، فکس، پرینتر، سیستم اطفا حریق، دستگاه واکس کفش و کپسول آتش نشانی وجود دارد و آماده استفاده هستند.
خدماتی که هتل صدرا مشهد ارائه می کند شامل این موارد است: خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، روم سرویس، خدمات باربری و خدمات بیدار باش. مسافرانی که علاقه به گشتن شهر و بازدید از جاهای دیدنی مشهد دارند، هتل صدرا دارای گشت نیم روزی است. اگر بلیط هواپیما دارید، با تاکسی سرویس هتل به راحتی به فرودگاه برسید. قابل ذکر است که این هتل کارکنانی مجرب و با اشتیاق دارد که از مسافران و زائران مهمان نوازی می کنند و تلاش می کنند و امیدوار هستند که مسافران از سطح کیفیت خدمات و امکانات راضی باشند.

اتاق های هتل


در هتل صدرا مشهد تعداد ۲۳ اتاق متنوع وجود دارد که از این جمله هستند: اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته تویین و دبل، اتاق های سه تخته، اتاق های چهار تخته و اتاق های پنج تخته. برخی از اتاق های این هتل فولبرد هستند. در اتاق های هتل صدرا مشهد، تجهیزات بسیار خوبی تعبیه شده است و اتاق ها طراحی و دکوراسیونی چشم گیر و تحسین بر انگیز دارند.
در اتاق ها یخچال، تلویزیون، مینی بار با هزینه، اینترنت، کمد لباس، میز تحریر، رخت آویز، دمپایی، سیستم اطفا حریق، تلفن، سیستم سرمایش و گرمایش شامل اسپیلت، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام با دوش، سشوار، لوازم بهداشتی از جمله حوله، صابون، شامپو، مسواک و خمیر دندان قرار دارد. همچنین در اتاق های این هتل صندوق امانات هم وجود دارد.

رستوران هتل


در رستوران صدرا در کنار خانواده و همراهان خود ساعاتی خوش و به یادماندنی را در فضایی دلنشین و دنج سپری کنید و با منویی انتخابی انواع خوراک های لذیذ ایرانی را سفارش دهید و میل کنید.

فاصله هتل صدرا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه آستان قدس رضوی: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی مشهد: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا پارک وکیل آباد مشهد: ۳۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مجتمع گردشگری چالیدره مشهد: ۴۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است