search
menu

هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد
اماکن نزدیک هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد

درباره هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد


هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد واقع در خیابان خسروی نو با فاصله کمتر از ۱۰ دقیقه تا حرم مطهر رضوی و دارای ۳۰ واحد سوییت و آپارتمان است. بد نیست بدانید که هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده و در سال ۱۳۹۳ جهت ارتقا کیفیت خدمات بازسازی انجام داده است. هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است.
زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) را دارند می‌توانند تنها با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک امام مهربانی ها ببینند. از جمله امکاناتی که هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شامل: پاركينگ، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، كافی شاپ، رستوران، استخر ویژه آقایان، اينترنت در لابی، تلويزيون LED در لابی، روم سرويس، خشکشویی، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، فكس، فتوكپي می شوند.
بهتر است بدانید که هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد در ۷ طبقه و ۳۰ واحد هستند که اتاق ها به ترتیب: دو تخته دبل، دو تخته تویین، دوتخته وی ای پی، سوئیت سه نفره، آپارتمان دونفره و آپارتمان یک خوابه برای ۴ نفر تقسیم بندی شده اند. مهمانان عزیز توجه نمایند که پراکندگی واحد ها در طبقات اول تا چهارم می باشد و ویوی اتاق‌ها برخی به کوچه و برخی به ساختمان روبرو هستند.
برخی از امکانات موجود در اتاق ها عبارتند از: تلويزيون LED، تلفن، كارت هوشمند اتاق، يخچال،كف پوش سراميك، آشپزخانه با امکان پخت و پز، میز و صندلی و بقیه موارد که ما برخی از آنها را برای شما نام بردیم. رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۲۰۰ نفر (ساعت سرو صبحانه: ۸ الی ۹:۳۰، ناهار: ۱۳ الی ۱۴:۳۰، شام ۲۰ الی ۲۱:۳۰) و کافی شاپ هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت ۱۰۰ نفر (ساعت کاری: ۲۴ ساعته) با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز می‌باشد.
پارکینگ هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد به صورت غیر مسقف با ظرفیت ۴۰ خودرو واقع در فاصله ۲۰۰ متری از هتل مناسب کسانی است که با ماشین های شخصی خود به مشهد سفر می کنند. بد نیست بدانید که ساعت تحویل اتاق به مسافران ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ می باشد. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان، بین ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای ۷ سال نفر اضافه محاسبه می شود. لازم به ذکر است که پذیرش خانم تنها در هتل آپارتمان صادقیه توس امکان پذیر نمی باشد. استخر هتل ویژه آقایان می باشد.(ساعت کاری: ۱۵ الی ۱۷)

اماکن نزدیک هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد


فاصله تا حرم امام رضا علیه السلام: ۴ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ورودی باب الجواد: ۵ دقیقه با پیاده
فاصله تا ورودی باب الرضا: ۷ دقیقه با پیاده
فاصله تا بازار رضا مشهد: ۸ دقیقه با با ماشین
فاصله تا پایانه مسافربری مشهد: ۱۲ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن شهر مشهد: ۱۴ دقیقه با با ماشین
فاصله تا فرودگاه مشهد: ۲۰ دقیقه با با ماشین
فاصله تا مرکز خرید الماس شرق مشهد: ۲۳ دقیقه با با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ۲۸ دقیقه با با ماشین


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است