search
menu

هتل آپارتمان رواق مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان رواق مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان رواق مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان رواق مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان رواق مشهد


هتل آپارتمان رواق مشهد از هتل های نزدیک به حرم مطهر امام رضاست. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۶ افتتاح گردیده و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. این هتل آپارتمان دارای پنج طبقه و ۲۵ واحد اقامتی بوده و دسترسی آسانی به مراکز خرید دارد. هتل آپارتمان رواق با کیفیت خوب و معماری مدرن و امکانات کامل خود آماده پذیرایی از گردشگران سراسر کشور است که با خرید بلیط هواپیما عازم مشهد می شوند. همواره یکی از دغدغه های اصلی زائران در شهر مشهد انتخاب هتل در نزدیکی حرم است که هتل آپارتمان رواق از نظر موقعیت مکانی تا بازار رضا و چندین جاذبه دیدنی مانند خانه‌ تاریخی داروغه، خانه‌ تاریخی توکلی و باغ ملی مشهد، پارک وکیل آباد و بوستان مینیاتوری نزدیک است. برای دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر می توانید از مترو و اتوبوس تندرو استفاده کنید. برای رفتن به فردوگاه حدودا ۳۰ دقیقه مسیر باید طی شود.

امکانات عمومی هتل آپارتمان رواق مشهد


هتل آپارتمان رواق به عنوان اقامتگاهی آرام همراه با کادر حرفه ای دارای حداکثر امکانات رفاهی است. همچنین اگر به همراه خود کودک یا فرد ویلچری داشته باشید، امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گردیده است. هتل آپارتمان رواق مشهد از هتل هایی است که با قیمت مناسب و کیفیت عالی تنها در عرض ده دقیقه پیاده روی به حرم مطهر خواهید رسید، البته اگر پیاده روی برایتان مقدور نباشد، برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید و در کمتر از ۲ دقیقه به حرم مطهر برسید، زیرا این خطوط ویژه حرم است و در کمترین زمان و به دور از ترافیک به مقصد خواهید رسید. هتل آپارتمان رواق مشهد این امکان را به زائران گرامی می دهد که به باب الرضا حرم مطهر مشرف شوند.
همچنین این خیابان مکان بسیار مناسبی برای زائران است تا نسبت به خرید سوغاتی اقدام کنند، یکی از معروف ترین بازارها در این منطقه بازار رضاست که جزو قدیمی ترین و بزرگ ترین بازارهای مشهد به شمار می رود. از مزیت های دیگر این هتل آپارتمان می توان به مکان های تفریحی و دیدنی مشهد اشاره کرد. در لابی این هتل امکاناتی مانند تلویزیون و مبلمان قرار داده شده است پرسنل این هتل مهمان نواز بوده و در هنگام ورود به لابی با استقبال و خوشآمد گویی کارکنان روبرو خواهید شد. همچنین این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران شیک و مجهز، کافی شاپ، آسانسور، خشکشویی با هزینه جداگانه، اینترنت وای فای رایگان در لابی است. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل آپارتمان ممنوع است.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


این هتل آپارتمان دارای واحدهای دو تخته، سه تخته، آپارتمان یکخوابه چهار تخته و آپارتمان یکخوابه پنج تخته است. هتل آپارتمان رواق مشهد دارای اتاق های مجهزی است که با وسایل زیبا و مدرنی طراحی و چیده شده اند و امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، آشپزخانه مجهز، سیستم سرمایشی و گرمایشی دارند. حمام اختصاصی با امکاناتی مانند لوازم بهداشتی، دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حوله و دمپایی هستند. هتل آپارتمان رواق با یک دهه سابقه و کسب رضایتمندی از میهمانان و زائران بهترین خدمات و امکانات را ارائه می دهند و اقامتی راحت و به یاد ماندنی به ارمغان می آورد. کلیه امکانات رفاهی واحدهای اقامتی در این هتل آپارتمان برای راحتی مسافران هستند، همچنین لازم به ذکر است که امکانات پخت و پز در تمامی اتاق ها وجود دارد.

رستوران هتل


هتل آپارتمان رواق دارای رستوران ایرانی با ظرفیت ۴۰ نفر بوده ولی در صورتی که مایل باشید به راحتی می توانید از رستوران های مختلف در نزدیکی هتل استفاده کنید. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و سنتی با کیفیت مطلوب به میهمانان ارائه می شود، همچنین در رستوران این هتل آپارتمان صبحانه سلف سرویس به صورت رایگان ارائه می شود ولی برای وعده های ناهار و شام با هزینه جداگانه سرو می شوند. علاوه بر رستوران در این هتل آپارتمان بخشی نیز به کافی‌شاپ اختصاص دارد تا اوقات فراغتتان را در هنگام عصر در این محل سپری کنید و انواع نوشیدنی های سرد و گرم سفارش دهید.

فاصله هتل آپارتمان رواق مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاروانسرای باباقدرت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است