search
menu

هتل رفاه مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رفاه مشهد
امکانات تفریحی هتل رفاه مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل رفاه مشهد
رستوران هتل رفاه مشهد
فاصله هتل رفاه پردیس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل رفاه مشهد


هتل رفاه پردیس مشهد جزو هتل‌های ۴ ستاره در شهر مشهد است که در خیابان حنایی با فاصله اندکی از حرم مطهر واقع‌شده است. هتل رفاه پردیس مشهد دارای ۱۶ طبقه بوده که ۹ طبقه آن اقامتی و ۲ طبقه نیز رستوران و ۴ طبقه به پارکینگ اختصاص داده‌شده است. بد نیست بدانید که هتل رفاه پردیس مشهد در سال ۱۳۹۷ افتتاح‌شده است و می‌توان گفت جزو هتل‌های جدیدالاحداث به شمار می‌رود. هتل رفاه مشهد از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی به جاهای دیدنی بسیار خوب بوده و مطمئناً از خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل پشیمان نخواهید شد. همان‌طور که اشاره شد این هتل تا حرم مطهر امام رضا فقط ۶۵۰ متر فاصله دارد که همین امر سبب شده است تا موردتوجه گردشگران و زائران زیادی قرار بگیرد، همچنین به دلیل نزدیکی به بازار رضا نیز می‌توانید انواع سوغاتی‌ها را برای دوستان و آشنایان خود تهیه کنید. علاوه بر این بازار، دو مجتمع تجاری به نام‌های مجتمع زیست خاور و مجتمع الماس در فاصله حدوداً ۱۵ دقیقه‌ای از هتل واقع‌شده‌اند که بازدید از این مراکز خرید خالی از لطف نیست.
امکانات عمومی هتل رفاه مشهد
از جمله خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به وجود آمفی‌تئاتر و سالن جلسات اشاره کرد تا مسافرانی که به قصد کار و تجارت عازم مشهد می‌شوند، خیالشان از این بابت آسوده باشد. پارکینگ موجود در این هتل نیز با ظرفیت ۱۳۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. در لابی نیز می‌توانید از اینترنت وای فای به‌صورت محدود بهره‌مند شوید. برای گشت‌وگذار می‌توانید از تاکسی‌سرویس بهره‌مند شوید یا اینکه به وسیله تاکسی‌سرویس به جاهای مختلف شهر مشهد سر بزنید. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و با خوش‌رویی از مسافران استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل رفاه مشهد


از جمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل رفاه مشهد می‌توان به مجموعه ورزشی آبی اشاره کرد که شامل استخر، سونا و جکوزی بوده و مطمئناً لحظات خوشی در انتظار شماست.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل رفاه مشهد


از مزایای این هتل چهار ستاره به کیفیت ارائه خدمات و متراژ بالای اتاق‌ها می‌توان اشاره کرد. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه سه نفره، سوئیت یک خوابه چهار نفره، سوئیت رویال دوخوابه چهار نفره، اتاق چهار تخته، سوئیت کانکت پنج نفره، سوئیت رویال دو خوابه پنج نفره، سوئیت دوخوابه شش نفره، سوئیت کانکت شش نفره و سوئیت امپریال کانکت نه نفره. اینجا یکی از هتل‌های مشهد است که برای سفرهای تکی، کاری، خانوادگی، دوستانه و دسته‌جمعی اتاق و سوئیت مناسب دارد. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به بالکن، مبلمان، چای‌ساز، میزتحریر، روم سرویس، تلویزیون و تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کمد لباس، آب رایگان، صندوق امانات و حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

رستوران هتل رفاه مشهد


سالن‌های پذیرایی هتل رفاه مشهد شامل رستوران مرکزی، رستوران چشم‌انداز، روف گاردن و کافی‌شاپ است. رستوران مرکزی هتل با ظرفیت پذیرایی ۴۰۰ نفر مهمان و برخورداری از کادری مجرب و آموزش‌دیده آماده پذیرایی از مجالس و مهمانی با بهترین کیفیت در محیطی دلپذیر است. رستوران چشم‌انداز فضای با شکوهی داشته و با ظرفیت ۲۰۰ نفر مهمان و ارائه منویی با تنوع غذایی بالا آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. یکی از جالب‌ترین قسمت هتل رفاه پردیس مشهد روف گاردن است. روف گاردن هتل رفاه با برخورداری از محیطی آرام و دل‌نشین، یکی از بهترین مکان‌های دنج شهر مشهد برای گذراندن لحظاتی شاد به دور از دغدغه شهری همراه با دوستان و عزیزانتان به شمار می‌رود. در این روف گاردن انواع چای سنتی و دم‌نوش به همراه کیک و دسرهای تازه و خوشمزه سرو می‌شود.

فاصله هتل رفاه پردیس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است