search
menu

هتل آپارتمان ربانی مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ربانی مشهد
امکانات کلی هتل آپارتمان ربانی مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ربانی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ربانی مشهد


هتل آپارتمان ربانی یکی از هتل‌های یک ستاره اقتصادی در شهر مشهد است که در خیابان امام رضا ۵ واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۲ ساخته شد و در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت. دومین شهر بزرگ و مرکز معنوی ایران، مشهد در شمال شرقی استان خراسان واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن آرامگاه امام رضا، امام هشتم شیعیان در آن، مشهور است. تمام مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند، دوست دارند محل اقامت آن‌ها نزدیک حرم مطهر باشد. نزدیک بودن این هتل نیز به حرم امام رضا موجب جلب توجه زائران بسیاری شده است. بازار رضا، پارک کوهسنگی، موزه بزرگ خراسان، باغ موزه نادری، مرکز خرید زیست خاور، مرکز خرید خورشید و پارک باغ ملی از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند. ۲۰ دقیقه با ماشین طول می‌کشد تا خود را از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به هتل برسانید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد مقدس را داشته باشید، هتل آپارتمان Rabbani Hotel Apartment با قیمت مناسب و ارائه امکانات رفاهی خوب گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل آپارتمان ربانی مشهد


این هتل آپارتمان با کادری مجرب و کارآزموده امکانات خوبی را برای راحتی میهمانان عزیز فراهم آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به لابی، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق‌ها، تهویه مطبوع، نمازخانه، کافی شاپ و رستوران اشاره کرد. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام و اطفا حریق نیز برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار در هتل آپارتمان ربانی تعبیه شده است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام زیارت و گشت گذار می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید.
توجه داشته باشید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران نداشته باشند. برای اقامت افراد بالای ۵ سال هزینه اقامت مانند یک شخص بزرگسال حساب می‌شود. اتاق خود را می‌توانید از ساعت ۱۴ تحویل بگیرید و باید قبل از ساعت ۱۲ ظهر اتاقتان را تحویل دهید. این آپارتمان زیبا دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدماتی مانند فکس، فتوکپی و لباسشویی نیز در دسترس هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آپارتمان ربانی مشهد عبارتند از: اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق پنج تخته و اتاق شش تخته. در هر یک از اتاق‌ها برای راحتی و آسایش میهمانان خدماتی همچون تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال، کمد لباس و فلاسک چای ارائه می‌شود. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق‌ها ظرفیت برای تخت اضافی ندارند.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان ربانی آماده پذیرای از میهمانان در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام است. برای وعده ناهار غذاهایی از جمله چلوکباب کوبیده، چلوغ مرغ، ماهی پلو، جوجه کباب، قرمه سبزی و قیمه سرو می‌شود. برای شام نیز می‌توانید خوراک کوبیده، مرغ، جوجه، ناگت، شینسل، پیراشکی و غذاهای فست فود سفارش دهید. در کافی شاپ هتل نیز می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل آپارتمان ربانی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر رضوی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک باغ ملی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مجموعه موزه‌های آستان قدس رضوی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نادری: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا موزه بزرگ خراسان: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است