search
menu

هتل آپارتمان نور ۹ مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان نور ۹ مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان نور ۹ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان نور ۹ مشهد


یکی از هتل‌های نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد، هتل‌آپارتمان نور ۹ مشهد است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب سعی در تأمین اقامتی راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. مهمانانی که در این هتل‌آپارتمان (Noor ۹ Apartment Hotel) اقامت می‌کنند، می‌توانند تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر برسند. همچنین، دسترسی از این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد سریع و آسان است. کارکنان این هتل بسیار زحمتکش و کاردان هستند و تلاش می‌کنند رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل‌آپارتمان امکانات ضروری برای تجربه اقامت آسان و دل‌چسب برای مهمانان فراهم شده‌اند. مهمانانی که سفر با خودروی شخصی‌شان را به خرید بلیط هواپیما ترجیح می‌دهد، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت و پیدا کردن جا پارک مناسب نگرانی و دغدغه نداشته باشند. مهمانان در این هتل‌آپارتمان می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند و امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند.
لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، روزنامه، سیستم بیدارباش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خشک‌شویی (لاندری)، ترانسفر رفت‌وبرگشت (با هزینه)، گشت نیم روزی در شهر (با هزینه)، فتوکپی، پرینت، فکس، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش بسیار خوش‌برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


این هتل دارای ۲۰ باب واحد اقامتی است و هرکدام از واحدها دارای امکانات گوناگون و متنوع هستند. بنابراین، مهمانان می‌توانند با توجه به اولویت‌ها و نیازهایشان اتاق مدنظر خود را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان نور ۹ مشهد شامل واحدهای یک خوابه، واحدهای دو خوابه و انواع سوئیت‌ها هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را منظره زیبایی از حرم مطهر، کوچه و خیابان تشکیل می‌دهد. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش و مناسب هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. در تمام واحدها امکانات رفاهی مناسب نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (پکیج، چیلر)، رخت‌آویز، کمد لباس، دراور، تلویزیون با شبکه‌های استانی دیجیتالی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، دمپایی و ... در نظر گرفته شده‌اند. داخل واحدها آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که تمام لوازم ضروری پخت‌وپز شامل اجاق‌گاز، سینک ظرفشویی، کابینت، ظروف پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند و مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه به آشپزی در واحدشان مشغول شوند.
اقامت در این واحدها بسیار دل‌چسب و اطمینان‌بخش است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. با توجه به زمان و شرایط لغو رزرواسیون قوانین متفاوتی وجود دارند. از این روز، در زمان کنسلی مبلغ و شرایط جریمه اعلام گشته و از مبلغ واریزی کسر می‌شود. مابقی مبلغ نیز به‌حساب مهمان واریز می‌گردد.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران وجود دارد که در سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام غذاهای خوشمزه برای مهمانان تدارک می‌بیند. وعده صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منوی انتخابی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. یک کافی‌شاپ نیز در هتل وجود دارد که انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه برای مهمانان تهیه و سرو می‌نماید.

فاصله هتل‌آپارتمان نور ۹ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نادرشاه افشار: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل‌آباد: ۲۷٫۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۲۹٫۶ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گردشگری چالیدره: ۳۱٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است