search
menu

مهمانپذیر نیاوران مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمان پذیر نیاوران مشهد
امکانات و خدمات کلی مهمان پذیر نیاوران مشهد
اتاق های مهمان پذیر
امکانات اتاق های مهمان پذیر
رستوران مهمان پذیر
فاصله مهمان پذیر نیاوران مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره مهمان پذیر نیاوران مشهد


مهمان پذیر نیاوران مشهد یکی از اقامتگاه های یک ستاره در شهر مشهد که در خیابان امام رضا واقع شده است. برای زائران حرم مطهر، بسیار مهم است هتل یا مهمان پذیری که رزرو می کنند به حرم و مراکز خرید مشهد، نزدیک باشند. به همین دلیل، یکی از مزیت ها و نقطه قوت مهمان پذیر نیاوران مشهد، نزدیک بودن آن به حرم و جاهای دیدنی مشهد است و همین ارزش اقامت در این مهمان پذیر را بالا می برد. نیاواران را می توان جزو اقامتگاه های تازه تاسیس نام برد که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد اما با اینکه مهمانپذیری تازه تاسیس به شمار می رفت، چند سال بعد در سال ۱۳۹۷ نیاز به ارتقای خدمات و امکانات حس کرده و در نتیجه تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت. کارکنان مهمان پذیر نیاوران، در کنار خدمات و امکانات هتل تلاش می کنند تا با خوشرویی و برخورد محترمانه خود خاطره خوشی از خرید بلیط هواپیما و سفر مشهد برای مهمانان به یادگار بگذارند.

امکانات و خدمات کلی مهمان پذیر نیاوران مشهد


مهمان پذیر نیاوران مشهد امکانات متعددی برای آسایش مهمانان و زائران در نظر گرفته است. مهمانانی که هنگام سفر به استان خراسان رضوی، سفر با خودروی شخصی شان را به پرواز مشهد تهران ترجیح می دهند، با اقامت در این مهمان پذیر می توانند از پارکینگ روباز رایگان با ظرفیت شش خودرو استفاده کرده و از بابت امنیت خودرو یا پیدا کردن جا پارک مناسب نگرانی نداشته باشند. لابی مبله و مجهز به تلویزیون مهمان پذیر، جایی مناسب برای استراحت و دورهم بودن مسافران است و شما می‌ توانید ضمن استراحت در هتل از اینترنت موجود در این فضا، تلفن آزاد و داخلی و سرویس بهداشتی ایرانی نیز بهره‌ مند شوید. مهمانان می توانند عکس و فیلم های خود را در فضای مجازی با استفاده از اینترنت نا محدود رایگان مهمان پذیر، با دوستان خود به اشتراک بگذارند. امکانات دیگر این مهمان پذیر عبارتند از سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، نمازخانه، دستگاه فکس، خدمات تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش و خدمات ترانسفر برگشت با هزینه. خدمات خانه داری به صورت روزانه در بخش های مختلف مهمان پذیر ارائه می شود و در سویی دیگر پذیرش ۲۴ ساعته آن به صورت شبانه روزی فعال و آماده پاسخ گویی به مهمانان عزیزی است که هنگام خرید بلیط چارتر تهران مشهد قصد رزرو اتاق در این مهمان پذیر را دارند. مهمانان می توانند اشیا قیمتی خود را با خیال راحت به صندوق امانات بسپارند و به زیارت حرم مطهر و سایر اماکن زیارتی مشهد مشرف شوند. برای راحتی مسافران، این مهمان پذیر مجهز به آسانسور نیز است پس نگران رفت و آمد و پله ها نباشید. همه ی این امکانات و قیمت مناسب این مهمان پذیر باعث شده که بیشتر زائران بار دیگر با خرید بلیط ارزان مشهد این مهمانپذیر را انتخاب و رزرو کنند. دقت کنید که بازه سنی اقامت رایگان برای کودکان، در صورت عدم استفاده از سرویس وجود دارد. اقامت کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال، در صورت عدم استفاده از سرویس ، هزینه نیم بها می باشد.

اتاق های مهمان پذیر


مهمان پذیر نیاوران مشهد دارای ۱۲ اتاق و در ۴ طبقه ساخته شده است. اتاق یک خوابه پنج نفره آن مناسب مهمانانی است که در گروهی بیش از ۳ نفر سفر کرده اند. این نوع از اتاق ها دارای ۵ تخت سینگل هستند اما ظرفیت نفر اضافه ندارد. سوئیت یک خوابه شش نفره نیاوارن نیز مناسب گروه های بیش از ۴ یا ۵ نفره ای است. که با خرید بلیط هواپیما مشهد به این شهر مقدش سفر کرده اند. این سوئیت ها دارای ۶ تخت سینگل و عدم ظرفیت نفر اضافه هستند.

امکانات اتاق های مهمان پذیر


اتاق های مهمان پذیر نیاوران مشهد، با توجه به یک ستاره بودن آن، از امکانات خوبی برای اقامت در جوار حرم امام رضا برخوردار هستند. این اتاق ها مجهز به مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، پاور سوئیچ، یخچال، تلویزیون صفحه تخت با امکان پخش شبکه های استانی، مینی بار با هزینه، حمام به صورت دوش با لوازم بهداشتی مثل شامپو، صابون، حوله و دمپایی (در سرویس حمام و سرویس بهداشتی)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (شوفاژ، کولر آبی)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی اند.

رستوران مهمان پذیر


مهمان پذیر نیاوران مشهد فاقد رستوران است اما در اطراف آن انواع رستوران های ایرانی با بهترین کیفیت غذایی آماده پذیرایی از مهمانانند. برخی از رستوران هایی که اطراف هتل قرار دارند عبارتند از: رستوران الماس، رستوران احسان و رستوران رضایی. علاوه بر این رستوران ها، داخل هر واحد نیز آشپزخانه با لوازم و تجهیزات مورد نیاز آشپزی وجود دارد و به این ترتیب مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه، غذای مورد دلخواه خود را طبخ و میل نمایند.

فاصله مهمان پذیر نیاوران مشهد تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا بازار تاریخی ضامن : ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آسمان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا حرم مطهر (گنبد طلا) : ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسار مشهد: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه کلنل محمد تقی پسیان: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است