search
menu

هتل نگین پاسارگاد مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نگین پاسارگاد مشهد
اماکن نزدیک هتل نگین پاسارگاد مشهد

درباره هتل نگین پاسارگاد مشهد


هتل نگین پاسارگاد مشهد از زیباترین و دل‌بازترین هتل‌های سه ستاره و تازه تأسیس مشهد مقدس است که در موقعیت مکانی بسیار مطلوب و در جوار حرم امام رضا علیه‌السلام واقع شده است. این هتل با داشتن ۱۱۲ باب واحد اقامتی مشتمل بر اتاق‌های لوکس، سوئیت‌های ویژه و آپارتمان‌های اقتصادی دو نفره، سه نفره و چهار نفره، طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. باوجوداینکه هتل نگین پاسارگاد مشهد هتلی سه ستاره است، اما از نظر امکانات و خدمات، بسیار فراتر از سطح خود قرار دارد. از فروشگاه گرفته تا سالن زیبایی، هر آنچه هتلی باکیفیت و چند ستاره قادر به ارائه آن باشد، در هتل نگین پاسارگاد مشهد موجود است. برخی از امکانات این هتل عبارت‌اند از: پارکینگ (با ظرفیت ۸۰ خودرو)، آتلیه، سالن اجلاس، استخر، سونا، جکوزی، اتاق بازی، رستوران بام، کافی‌نت، آرایشگاه، نمازخانه، آسانسور، دورنگار، صندوق امانات، اتاق چمدان، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی. حتی دستگاه خودپردازی نیز در داخل هتل نگین پاسارگاد مشهد به‌منظور رفع نیازهای میهمانان به فضای بیرون از هتل گنجانده شده است تا میهمانان قادر باشند در فضایی امن و مناسب، به امور بانکی خود رسیدگی کنند.
از امکانات بی‌شمار هتل که بگذریم باید گفت که هتل نگین پاسارگاد از لحاظ خدمات نیز از سایر هتل‌های سه ستاره مشهد، یک سر و گردن بالاتر است. مهم نیست شما چه انتظاری از هتلی سه ستاره داشته باشید، هر آنچه شما بخواهید در اسرع وقت برآورده خواهد شد: از خدمات پزشکی گرفته تا خدمات خشک‌شویی و کرایه اتومبیل، کارکنان هتل آماده هستند تا شما را در تمامی امور یاری رسانند. سازندگان این هتل حتی برای راحتی اقامت و تردد معلولین نیز چاره‌ای اندیشیده‌اند و بسیاری از نقاط هتل را برای رفت‌وآمد ویلچر بهینه‌سازی کرده‌اند.
و اما واحدهای اقامتی هتل نگین پاسارگاد چه امکاناتی دارند؟ کلیه اتاق‌های هتل علاوه بر داشتن دکوراسیونی بسیار زیبا، با تجهیزات بسیار مدرن و مناسبی نیز آراسته شده‌اند. مبلمان تمیز و شیک، تختخواب‌های نرم و راحت، چای‌ساز، تلویزیون اینترنتی، آباژور، دراور، رخت‌آویز، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار مناسب، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را می‌توان برخی از وسایل موجود در هر واحد اقامتی هتل نگین پاسارگاد برشمرد. ناگفته نماند که کلیه اتاق‌های هتل از بالکنی جذاب و مشرف‌به منظره‌ زیبایی از شهر دیدنی مشهد تشکیل شده‌اند که زیبایی فضای اتاق‌های این هتل را دوچندان کرده است.
در مورد رستوران هتل نگین پاسارگاد نیز می‌توان گفت که این رستوران با داشتن ظرفیتی برابر با ۲۰۰ نفر، از نمایی فوق‌العاده تماشایی برخوردار بوده و قادر است طیف وسیعی از غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی، دریایی، غذای فوری و ... را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای میهمانان عزیز طبخ و سرو کند. بنابراین هتل نگین پاسارگاد مشهد از بابت رستوران نیز خیال تمامی مسافران را با داشتن رستورانی شیک و مجللی که منظره رؤیایی مشهد مقدس را در پس‌زمینه خود دارد، آسوده می‌سازد.
همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، هتل نگین پاسارگاد مشهد در موقعیت مکانی فوق‌العاده خوبی واقع شده است: قرار گرفتن در نزدیکی حرم مقدس امام رضا و در مکانی دنج و آرام، مزیتی است که هر هتلی نمی‌تواند از آن برخوردار باشد؛ اما هتل نگین پاسارگاد که هتلی کامل و بی‌نقص است، از این مزیت نیز بی‌بهره نیست. علاوه بر دسترسی سریع به حرم ثامن‌الحجج، میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بسیاری از اماکن تجاری و دیدنی مشهد مقدس مثل مجتمع تجاری الماس شرق، مجتمع تجاری زیست خاور، بازار رضا، پارک کوهسنگی، آرامگاه خواجه ربیع، مرکز خرید خورشید، پارک ملت و غیره دیدن کرده و اقامتی فراموش‌نشدنی را در هتل نگین پاسارگاد مشهد تجربه کنند.

اماکن نزدیک هتل نگین پاسارگاد مشهد


فاصله هتل نگین پاسارگاد مشهد تا بازار رضا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل نگین پاسارگاد مشهد تا برج تجاری آلتون: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل نگین پاسارگاد مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل نگین پاسارگاد مشهد تا سرزمین عجایب: ۸.۷ کیلومتر
فاصله هتل نگین پاسارگاد مشهد تا پارک ملت: ۹.۴ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است