search
menu

هتل آپارتمان مروارید شرق مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مروارید شرق مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان مروارید شرق مشهد
اتاق‌های هتل آپارتمان مروارید شرق
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان مروارید شرق مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان مروارید شرق مشهد


هتل آپارتمان مروارید یکی از هتل‌های اقتصادی در شهر مشهد است که موردتوجه مسافران و زائران زیادی قرار می‌گیرد و با علاقه در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام می‌کنند. این هتل تا حرم مطهر امام رضا حدوداً ۴ دقیقه فاصله دارد که از طریق تاکسی‌های شهری یا ترانسفر هتل می‌توانید به حرم دسترسی داشته باشید یا اینکه با پای پیاده بروید. همین امر سبب می‌شود تا مسافران با خیال راحت این هتل را رزرو کنند و سفری خاطره‌انگیز همراه با اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز حدوداً ۲۰ دقیقه است که می‌توانید از شاتل فرودگاهی این هتل بهره‌مند شوید، البته لازم به ذکر است که برای این کار باید هزینه مجزا پرداخت کنید. سایر جاهای دیدنی و مشهور در شهر مشهد عبارت‌اند از بازار رضا که با ۶ دقیقه فاصله از این هتل موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد، زیرا در این بازار می‌توانند انواع وسایل موردنیازشان را تهیه کنند. با توجه به اینکه هتل مروارید شرق در چهارراه مدرس واقع‌شده است، دسترسی به نقاط مختلف شهر مشهد از این چهارراه بسیار آسان است. برخی از جاهای دیدنی مشهور در شهر مشهد عبارت‌اند از آرامگاه پیر پالان‌دوز، طرقبه، آرامگاه فردوسی، گنبد هارونیه، مراکز خرید مشهد و پارک وکیل‌آباد مشهد. همچنین آن دسته از مسافرانی که به دنبال جایی سرشار از آرامش و استراحت هستند، اینجا یکی از بهترین انتخاب‌هایشان خواهد بود و برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق‌تر خواهند شد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان مروارید شرق مشهد


هتل مروارید شرق بااینکه امکانات محدود و کمی دارد، اما بااین‌حال در طول سال مملو از مسافر می‌شود. ازجمله مهم‌ترین امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، رستوران، اینترنت در لابی و روم سرویس اتاق اشاره کرد. از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به نمازخانه، آسانسور، سیستم اعلام حریق، خدمات خشک‌شویی با هزینه مجزا، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار، کافی‌شاپ در لابی، کافی‌نت و صندوق امانات اشاره کرد. در هنگام ورود به لابی این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. همان‌طور که اشاره شد دسترسی به‌تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است که همین امر سبب می‌شود تا مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، در هر طبقه که مایل باشند اتاق رزرو کنند. همچنین به دلیل ممنوعیت ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل بهتر است قبل از رزرو این هتل به این موردتوجه داشته باشید.

اتاق‌های هتل آپارتمان مروارید شرق


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئيت پنج‌نفره، سوئیت شش‌نفره. توجه داشته باشید هیچ‌یک از واحدهای اقامتی موجود در این هتل شامل ظرفیت اضافی نیست. اتاق‌ها همه‌روزه به‌صورت رایگان نظافت می‌شوند. اتاق‌های موجود در هتل آپارتمان مروارید شرق مجهز به حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و تلویزیون هستند. همه اتاق‌های موجود در هتل مروارید شرق مشهد امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون و یخچال ارائه می‌شوند. در داخل اتاق‌ها امکان دسترس به اینترنت وجود ندارد، بدین‌جهت باید از اینترنت همراه استفاده کنید.

رستوران هتل


با توجه به این‌که هتل آپارتمان مروارید شرق دارای رستوران است. با اقامت در این هتل وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان همه‌روزه در رستوران سرو می‌شود ولی برای وعده‌های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین می‌توانید برای سرو وعده‌های غذایی به رستوران‌های موجود در نزدیکی این هتل سر بزنید و انواع غذاهای محلی و ایرانی را سفارش دهید.

فاصله هتل آپارتمان مروارید شرق مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۹.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است