search
menu

خانه مسافر میری مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر میری مشهد
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله خانه مسافر میری مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر میری مشهد


خانه مسافر میری مشهد، یک اقامتگاه تک ستاره است که در شهر مشهد مقدس و نزدیکی حرم مطهر امام هشتم (ع) قرار دارد. خانه مسافر میری مشهد در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۶ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. از مزایای خوب اقامت در این هتل می‌توان به دسترسی آسان از آن به جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد، اماکن زیارتی مشهد و ... اشاره کرد. امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در هتل مناسب و مقرون به صرفه هستند. کارکنان خانه مسافر Miri Guest House خوش برخورد، کاردان و زحمتکش هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را راضی و خرسند نگاه دارند.

امکانات کلی هتل


در خانه مسافر میری مشهد امکانات متنوع و متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما مشهد سفر با ماشین شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۲۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود در اتاق‌ها و لابی در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. لابی هتل با ظرفیت ۱۵ نفر در طبقه همکف قرار دارد و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، اتاق چمدان، تلفن، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، سرویس حرم (۲ بار در روز)، خدمات تهیه بلیط، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان هتل صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق های هتل


مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های متنوع هتل با امکانات گوناگون، اتاقی را که باب سلیقه، نیاز و اولویت‌هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی خانه مسافر میری مشهد شامل سوئیت‌های دو نفره، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره هستند. تمام اتاق‌ها دکوراسیون و چیدمان خوب، شیک و مرتب دارند و دلباز هستند. در تمام طبقات سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی و مطلوب مانند مبلمان، میز، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، کمد لباس، تلفن، تلویزیون با شبکه‌های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، یمین بار (با هزینه)، سیستم گرمایش و سرمایش (چیلر)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو) و دمپایی (دستشویی، حمام) وجود دارند.
در تمام واحدها آشپزخانه های کوچکی طراحی شده‌اند که دارای امکاناتی چون کابینت،اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل واحدشان به آشپزی بپردازند. اقامت در اتاق‌های این خانه مسافر راحت است و مهمانان خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۴ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۴ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


در خانه مسافر میری مشهد یک رستوران با ظرفیت ۴۰ نفر وجود دارد که در وعده صبحانه در ساعات معینی از صبح انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌کنند. در وعده‌های دیگر نیز غذاهای ایرانی به صورت منوی انتخابی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

فاصله خانه مسافر میری مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


خانه تاریخی ملک مشهد: ۱٫۹ کیلومتر
حرم امام رضا (ع): ۲ کیلومتر
خانه تاریخی توکلی مشهد: ۳٫۳ کیلومتر
خانه تاریخی داروغه مشهد: ۳٫۲ کیلومتر
پارک کوهسنگی مشهد: ۹٫۲ کیلومتر
پارک وکیل آباد مشهد: ۱۷٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است