search
menu

هتل آپارتمان مرصاد مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مرصاد مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان مرصاد مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آپارتمان
رستوران هتل آپارتمان مرصاد مشهد
فاصله هتل آپارتمان مرصاد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان مرصاد مشهد


هتل آپارتمان مرصاد از محل های اقامت تازه تاسیس شده در شهر مشهد است که افتتاح آن به سال ۱۳۹۵ برمی گردد. این هتل آپارتمان به دلیل نزدیکی به حرم مطهر و دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه های دیدنی محبوبیت خاصی در میان گردشگران و زائران دارد. هتل آپارتمان مرصاد دارای چهار طبقه و ۲۰ واحد اقامتی بوده و با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است، تاحدی که در طی سال مملو از مسافر است. با اقامت در این هتل آپارتمان دسترسی آسانی به فرودگاه مشهد خواهید داشت، همچنین به راحتی می توانید از ترانسفر رفت و برگشت با پرداخت هزینه جداگانه بهره مند شوید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان مرصاد مشهد


از امکانات عمومی ارائه شده در این هتل آپارتمان می توان به آسانسور، نمازخانه، تلویزیون و مبلمان در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و تاکسی سرویس اشاره کرد. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، در هتل آپارتمان مرصاد امکانات رفاهی مناسبی فراهم گشته است. همچنین در لابی این هتل آپارتمان اینترنت وای فای رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود تا عکس های سفرتان را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و با همه جای دنیا در ارتباط باشید.
از امکانات ارائه شده در لابی این هتل آپارتمان می توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که با خیال راحت در هر ساعتی از شبانه روز می توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. خدمات تور و بلیط گردشگری، فکس و پرینت، اتاق چمدان و خدمات اینترنتی جزو امکانات ارائه شده در لابی این هتل هستند. توجه داشته باشید که این هتل آپارتمان پارکینگ ندارد و بهتر است مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، از کوچه های اطراف هتل استفاده کنند. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل آپارتمان اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. برای رفتن به جاذبه های دیدنی داخل و اطراف شهر می توانید از ترانسفر گشت با هزینه اضافی بهره مند شوید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آپارتمان


انواع اتاق های موجود در این هتل آپارتمان عبارتند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته. در اتاق های این هتل آپارتمان ظرفیت اضافی وجود ندارد، بنابراین بهتر است در هنگام رزرو اتاق مورد نظرتان نسبت به تعداد نفراتتان دقت کنید. چشم انداز برخی از اتاق ها در این هتل آپارتمان رو به کوچه است و به عنوان مکانی دنج و سرشار از آرامش مورد پسند گردشگران قرار می گیرد. امکانات رایج در داخل اتاق های این هتل عبارتند از کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار باهزینه، رخت آویز و مبلمان.
حمام اختصاصی با امکاناتی نظیر دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی در داخل واحدهای اقامتی وجود دارند. براساس قوانین هتل آپارتمان مرصاد مشهد ساعت تحویل اتاق ها ۲ ظهر و ساعت تخلیه اتاق ها نیز ۱۲ ظهر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان، برای کودکان ۳ تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۵ سال نیز به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل آپارتمان مرصاد مشهد


رستوران این هتل آپارتمان دارای ظرفیت ۴۰ نفری است و سه وعده غذایی در این رستوران سرو می شود. البته در صورت اقامت در این محل صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان سرو می شود و وعده های ناهار و شام با هزینه جداگانه سرو می شوند.

فاصله هتل آپارتمان مرصاد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است