search
menu

هتل ملیسا مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ملیسا مشهد
امکانات عمومی هتل ملیسا مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ملیسا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ملیسا مشهد


هتل ملیسا مشهد یکی از هتل‌های میان رده در خیابان امام رضای مشهد واقع‌شده است. این هتل در بین خیابان امام رضا ۲۱ و ۲۳ قرارگرفته و دارای ۵۰ اتاق و سوئیت است. هتل ملیسا با ۳ طبقه مجهز از زائران و مسافران شهر مشهد میزبانی می‌کند. این هتل زیبا که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است، به عنوان هتلی نوساز محسوب می‌شود. با توجه به اینکه موقعیت مکانی هتل ملیسا بسیار مناسب است، با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به حرم امام رضا (ع) دسترسی داشته باشید و همین امر باعث جلب‌توجه مسافران قرار می‌گیرد، تا حدی که در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد با رزرو این هتل برای خودشان اقامتی به‌یادماندنی رقم می‌زنند. همچنین چندین رستوران و مرکز خرید و مرکز تفریحی و دیدنی نیز در نزدیکی این هتل واقع‌شده‌اند که بازدید از آن‌ها به همه مسافران پیشنهاد می‌شود. با اقامت در این مکان از طریق وسایل نقلیه مانند اتوبوس، مترو و تاکسی‌های شهری می‌توانید به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشید و از جاهای دیدنی مانند طرقبه، شاندیز، پارک کوه سنگی، باغ‌وحش مشهد و پارک هلیوم مشهد بازدید کنید. لازم به ذکر است که خدمات ارائه‌شده در طول اقامت باعث جلب رضایت مسافران شده و برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق به رزرو می‌شوند.

امکانات عمومی هتل ملیسا مشهد


هتل دو ستاره ملیسا دارای لابی و فضای داخلی بسیار شیک و زیبایی است. امکانات عمومی هتل ملیسا شامل تاکسی‌سرویس، رستوران و اینترنت در لابی هستند. پرسنل با خوش‌رویی از مسافران استقبال کرده و با تلاش‌های شبانه‌روزی خود اقامتی خوش برای مسافران رقم می‌زنند. دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. از سایر خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به لباسشویی، خدمات خانه‌داری، تاکسی‌سرویس، اعلام حریق و گشت غیر رایگان و تلویزیون و دستگاه واکس و اتاق چمدان اشاره کرد. پارکینگ سرپوشیده موجود در این هتل نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. از نکات قابل‌توجه در این هتل ارائه خدمات رفاهی مناسب برای مسافرانی است که دچار معلولیت جسمانی هستند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند. دقت داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی در این هتل دل‌باز و راحت هستند و با انتخاب این هتل اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. انواع اتاق‌های موجود در هتل ملیسا عبارت‌اند از اتاق دو تخته توئین و اتاق دو تخته دوبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، آپارتمان یک‌خوابه پنج تخته. اتاق‌های موجود در هتل ملیسا مشهد دارای فضایی زیبا و دل‌نشینی هستند و برای تجربه سفری به‌یادماندنی گزینه مناسبی به شمار می‌روند. با توجه به این‌که اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی نیستند، بنابراین در هنگام رزرو این هتل نسبت به تعداد نفراتتان توجه داشته باشید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، تلفن، مینی بار غیر رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی اشاره کرد. همچنین سیستم تهویه مطبوع هوا، آب رایگان، کمد لباس، یخچال نیز از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها هستند.

رستوران هتل


رستوران و کافی‌شاپی دنج در هتل ملیسا مشهد دایر گردیده شده است که انواع غذاهای محلی و خوشمزه را می‌توانید در این مکان‌ها نوش جان کنید. رستوران موجود در هتل ملیسا مشهد دارای ظرفیت ۹۰ نفر بوده و برای مسافران انواع غذاهای محلی و ایرانی ارائه می‌دهند. با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت رایگان میل کنید ولی برای وعده‌های دیگر باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

فاصله هتل ملیسا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی مشهد: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است