search
menu

هتل آپارتمان مهریز مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مهریز مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان مهریز مشهد
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان مهریز مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان مهریز مشهد


هتل آپارتمان مهریز در سال ۱۴۰۰ در شهر مشهد شروع به کار کرده است. Mehriz Hotel Apartment در خیابان امام رضا شهر مشهد قرار دارد و گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل آپارتمان دسترسی خوبی به جاذبه‌های مشهد خواهید داشت. هتل مهریز ۷ دقیقه پیاده تا حرم امام رضا فاصله دارد و انتخاب خوبی برای زائران امام رضا محسوب می‌شود. موزه مردم‌شناسی در ۷۰۰ متری هتل قرار گرفته و باغ موزه نادری کمتر از ۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل آپارتمان مهریز گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی است. چنانچه به دنبال خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد هستید، خواندن اطلاعات این هتل و هتل‌های دیگر مشهد برایتان مفید خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان مهریز مشهد


در هتل آپارتمان مهریز مشهد امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم خواهد کرد. عزیزانی که با خودروی شخصی خود به سفر می‌روند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. از امکانات اساسی دیگر هتل می‌توان آسانسور، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته را نام برد. در هتل آپارتمان مهریز مشهد ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه ۱۲ است. تیم حرفه‌ای هتل برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. هتل مهریز پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان است. فکس، فتوکپی، پرینتر، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، کپسول آتش‌نشانی و پله اضطراری از امکانات دیگر این هتل آپارتمان به شمار می‌روند. ناگفته نماند فرودگاه مشهد در ۸ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آپارتمان مهریز دارای ۳۰ واحد اقامتی متنوع است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. تنوع واحدهای این مجموعه شامل اتاق دوتخته دوبل، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره، سوئیت یک‌خوابه چهارنفره، سوئیت یک‌خوابه پنج‌نفره و سوئیت دوخوابه شش‌نفره است. اتاق‌های فولبرد دارای سرویس صبحانه، ناهار و شام هستند و در باقی اتاق‌ها فقط صبحانه ارائه می‌شود. سوئیت‌های مهریز دارای آشپزخانه مجزا و امکاناتی نظیر یخچال، اجاق‌گاز، سینک ظرف‌شویی و لوازم پخت‌و‌پز هستند. سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت در تمام واحدها وجود دارد. اتاق‌های هتل آپارتمان مهریز مبله بوده و دارای فضای راحتی برای استراحت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان درآور، رخت‌آویز، کمدلباس، تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق و امکان شارژ وسایل الکترونیکی را نام برد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و لوازم بهداشتی است. لازم به ذکر است واحدهای این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


هتل آپارتمان مهریز در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. پارک‌ها، موزه‌ها و مراکز خرید متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید در اوقات فراغتتان از آن‌ها بازدید کنید. پخش فیلم از امکانات تفریحی هتل آپارتمان مهریز است.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان مهریز در طبقه همکف هتل قرار گرفته و ظرفیت پذیرایی از ۸۰ مهمان را دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود. ناگفته نماند رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید برای صرف غذا به آنها مراجعه کنید. رستوران‌های شایسته، علی و فیروزه در همسایگی هتل قرار دارند و گزینه‌های خوبی برای صرف غذا هستند.

فاصله هتل آپارتمان مهریز مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی توکلی یا خانه اجنه مشهد: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه کوزه کنانی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مدرسه عباس‌قلی خان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نادری: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاروان‌سرای باباقدرت: ۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است