search
menu

هتل آپارتمان مهر مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مهر مشهد
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان مهر مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان مهر مشهد


یکی از هتل آپارتمان های خوب یک ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد، هتل آپارتمان مهر مشهد است. هتل آپارتمان مهر مشهد در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسیده و آخرین بار در سال ۱۳۹۲ جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. از امتیازات مثبت این هتل آپارتمان می توان به موقعیت مکانی عالی و نزدیک بودن آن به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد، اماکن زیارتی مشهد،مراکز خرید مشهد و ... اشاره کرد.
مهمانان می توانند با ۵ دقیقه پیاده روی به حرم امام هشتم دسترسی داشته باشند.امکانات فراهم شده در هتل نیز بسیار مناسب و مطلوب هستند. کارکنان هتل آپارتمان مهر مشهد (Mehr Hotel Apartment) خوش برخورد و کاردان هستند و سعی دارند اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم نمایند.

امکانات کلی هتل


در هتل آپارتمان مهر مشهد امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما مشهد ترجیح می دهند، با اقامت در این هتل آپارتمان می توانند از پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کرده و از بابت امنیت خودرو و پیدا کردن جا پارک مناسب نگرانی نداشته باشند.
در اتاق ها و لابی هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود برای مهمانان مقدور است. لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز،تلویزیون با شبکه پخش فیلم، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، زنگ هشدار، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، اتاق تلفن، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات باربری، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، لاندری (خشکشویی)، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل باحوصله و صبور هستند و مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان مهر مشهد در ۹ طبقه ساخته شده و دارای ۵۳ باب اتاق و ۲۰۰ تخت است. مهمانان می توانند از میان اتاق های متعدد هتل آپارتمان با ویژگی ها و امکانات متنوع، اتاقی را که به سلیقه، نیاز و اولویت هایشان نزدیک تر است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل واحدهای یک خوابه دونفره فولبرد، واحد یک خوابه سه نفره فولبرد،واحد دو خوابه چهار نفره فولبرد، واحد یک خوابه پنج نفره فولبرد و واحد دو خوابه شش نفره فولبرد هستند.
دکوراسیون و چیدمان اتاق ها زیبا و شیک بوده و از ترکیب رنگی زیبا و دلنشین برخوردارند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از خیابان تشکیل می دهد. در تمام طبقات پله اضطراری و سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارند.
داخل اتاق ها امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، چای ساز، آب رایگان، مینی بار (با هزینه)، تلویزیون با شبکه پخش فیلم و شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، آباژور، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (سرمایش مرکزی، فن کوئل، چیلر)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، حمام، دستشویی) فراهم شده اند. برخی اتاق ها دارای آشپزخانه های کوچکی هستند که امکاناتی چون کابینت، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی دارند و مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل واحدشان آشپزی کنند. برخی اتاق ها بالکن دارند که در صورت درخواست مهمان قابل رزرو هستند. اقامت در اتاق های این هتل آپارتمان واقعا دلچسب و خاطره انگیز است.
زمان تحویل اتاق ها در هتل آپارتمان مهر مشهد ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان، به طور نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در طبقه همکف هتل «رستوران مهر» با ظرفیت ۹۰ نفر فعالیت می کند که در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و عربی برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند. غذاهای رستوران باکیفیت و خوشمزه هستند و ارزش امتحان کردن دارند.

فاصله هتل آپارتمان مهر مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا بوستان مینیاتوری مشهد: ۲۴٫۵ کیلومتر
فاصله تا طرقبه مشهد: ۲۵ کیلومتر
فاصله تا مجتمع گردشگری چالیدره: ۲۹٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است