search
menu

هتل آپارتمان مودت مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان مودت مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان مودت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان مودت مشهد


مشهد، یکی از مقاصد پر گردشگر ایران است که سالانه میزبان هزاران هزار گردشگر داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. اکثر مهمانان مشهد مقدس بلیط هواپیما مشهد را برای زیارت حرم مطهر امام هشتم (ع) خریداری می‌کنند. برای بسیاری از مهمانان گشت‌وگذار در شهر مقصد و بازدید از جاذبه‌ها اهمیت بیشتری نسبت به اقامت در هتل‌های لوکس و گران‌قیمت دارد. ازاین‌رو، در مشهد مقدس انواع هتل‌ها با امکانات متنوع وجود دارند و مهمانان به‌راحتی می‌توانند هتل مناسب خود را رزرو نمایند. هتل‌آپارتمان مودت مشهد، یک هتل یک ستاره با امکانات رفاهی مناسب و مرغوب است که در فاصله نزدیکی از حرم امام رضا (ع) قرار گرفته و اقامتی راحت و دل‌نشین برای مهمانان فراهم می‌کند.
این هتل‌آپارتمان (Mavadat Hotel Apartment)، از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و آخرین بار در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند می‌توانند تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی خود را به حرم مطهر برسانند و به دیگر جاهای دیدنی مشهد نیز دسترسی سریع و آسان داشته باشند. کارکنان هتل بسیار زحمتکش و کاردان هستند و برای فراهم کردن اقامتی دل‌چسب و به‌یادماندنی برای مهمانان، تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات عمومی هتل


مهمانانی که به‌جای خرید بلیت هواپیما سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند با اقامت در این هتل از پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت خودرو و پیدا کردن جا پارک مناسب هیچ نگرانی نداشته باشند. در سراسر هتل اعم از محوطه، اتاق‌ها و لابی امکان دسترسی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود وجود دارد. لابی هتل با ظرفیت ۴۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، تلفن (داخلی)، آسانسور (ظرفیت ۴ نفر)، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش بسیار خوش‌برخورد و خون گرم هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


در این هتل‌آپارتمان انواع واحدهای اقامتی با امکانات متنوع وجود دارند و مهمانان می‌توانند با توجه به نیازها و اولویت‌هایشان اتاق مدنظرشان را انتخاب و رزرو کنند. در ۹ طبقه این هتل ۳۲ باب اتاق وجود دارند و درمجموع ۱۵۰ تخت داخل آن‌ها تعبیه‌شده‌اند. واحدهای اقامتی این هتل شامل واحدهای یک خوابه سه نفره، یک خوابه چهار نفره، سوئیت چهار نفره، واحد دو خوابه پنج نفره، سوئیت پنج نفره و واحد دوخوابه شش نفره هستند.
وضعیت دید واحدها را منظره زیبایی از حرم، خیابان و کوچه تشکیل می‌دهد. نظافت و تمیزی واحدها بسیار رضایت‌بخش و مناسب هستند. خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه واحدها ارائه می‌گردد. در تمام واحدهای اقامتی امکانات رفاهی مناسب شامل میز، مبلمان، تخت خواب، تلویزیون با شبکه‌های استانی دیجیتال، چای‌ساز، یخچال، رخت‌آویز، کمد لباس، دراور، تلفن (داخلی)، پاور سوئیچ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (سرمایش مرکزی، چیلر)، سیستم اطفاء حریق، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو) و دمپایی (دستشویی، حمام) وجود دارند.
اقامت در این واحدها بسیار راحت است و مهمانان خود را همچون در خانه خود احساس می‌کنند. در قسمتی از واحدها یک آشپزخانه کوچک طراحی شده است که دارای اجاق‌گاز، سینک ظرف‌شویی، وسایل پخت‌وپز و ظروف پذیرایی هستند و مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه خودشان در داخل واحدشان به پخت‌وپز بپردازند.
زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.

رستوران هتل


رستوران مودت با ظرفیت ۱۲۰ نفر در طبقه منهای یک واقع شده و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و انواع فست فود را به‌صورت منوی باز و انتخابی به مهمانان ارائه می‌دهد. مهمانانی که دوست دارند به‌جای پخت‌وپز در واحدهایشان، غذای آماده و لذیذ میل نمایند، می‌توانند به رستوران هتل مراجعه کنند. در آخرین طبقه هتل نیز یک بام رستوران وجود دارد که منظره پانورامیک از شهر را به مهمانان ارائه می‌دهد. چایخانه سنتی و کافی‌شاپ هتل نیز مکان‌های مناسبی برای استراحت و صرف نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها خوش‌طعم هستند.

فاصله هتل‌آپارتمان مودت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نادرشاه افشار: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل‌آباد: ۲۷٫۴ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گردشگری چالیدره: ۳۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا منطقه ییلاقی شاندیز:۳۷ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است