search
menu

مهمانپذیر هیراد مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی مهمانپذیر هیراد مشهد
امکانات مهمانپذیر هیراد مشهد
خدمات مهمانپذیر هیراد مشهد
واحد‌های اقامتی
امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا مهمانپذیر هیراد مشهد

معرفی مهمانپذیر هیراد مشهد


مهمانپذیر هیراد مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های یک ستاره شهر مشهد است که با امکانات و خدمات رفاهی قابل توجهی که دارد از بهترین گزینه‌های اقامت در شهر مشهد به شمار می‌رود. فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) تنها ۱۰ دقیقه با ماشین و ۱۵ دقیقه پیاده روی است که همین مسئله دسترسی آسان زائران را به حرم مطهر رضوی ممکن می‌سازد. علاوه برآن این هتل با امکان معروفی مانند مسجد گوهرشاد، بازار رضا، بازار سرشور، حمام مهدی قلی بیگ، مسجد ۷۲ تن و. . . نیز فاصله نزدیکی دارد و از این جهت امکان گشت وگذار و خرید در اطراف هتل را به راحتی برای مهمانان فراهم کرده است. امکانات رفاهی موجود در هتل نسبت به سایر هتل آپارتمان‌های اطراف حرم بسیار قابل توجه هستند و همین مسئله اقامت در این مهمانپذیر را خاص‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیارتی-سیاحتی مشهد، در این هتل آپارتمان زیبا اقامت داشته باشید و لحظات بسیار نابی را در سفر تجربه کنید.

امکانات مهمانپذیر هیراد مشهد


امکانات مهمانپذیر هیراد مشهد نسبت به قیمت دریافتی به قدری منصفانه هستند که شما را شگفت‌زده خواهند کرد. هتل دارای یک لابی نسبتا بزرگ است که به امکاناتی مانند مبلمان، تلویزیون، کولر گازی، سیستم تهویه مطبوع و. . . مجهز شده و امکان استراحت برای مسافران تازه از راه رسیده یا تماشای دسته جمعی تلویزیون برای مهمانان را فراهم می‌کند. رستوران این هتل یکی از بهترین گزینه‌های صرف غذا برای مهمانان است که انواع غذا‌های ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را به مهمانان عرضه می‌کند و سرو غذا نیز در این رستوران به دو صورت سلف سرویس و منوی انتخابی انجام می‌شود. کافی شاپ هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و با انواع دسر‌های خوش طعم و نوشیدنی‌های سرد و گرم از مهمانان پذیرایی می‌کند. لازم به ذکر است که ساختمان هتل به آسانسور مجهز شده است که این مسئله رفت و آمد را برای مهمانان و علی الخصوص افراد سالمند آسانتر می‌کند. همچنین هتل دارای امکانات و خدمات ویژه معلولین نیز است و مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، شبکه پخش فیلم، ارائه اینترنت رایگان و نامحدود و. . . نیز از دیگر امکانات این هتل آپارتمان به شمار ‌می‌روند.

خدمات مهمانپذیر هیراد مشهد


مهمانپذیر هیراد مشهد علاوه بر امکانات مطلوبی که دارد، خدمات گسترده و متنوعی را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد و همین مسئله سبب شده است که این هتل آپارتمان در بین مسافران شهر مشهد از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. رفتار پرسنل مجرب هتل به قدری صمیمانه و محترمانه است که به عنوان خاطره‌ای خوش همواره در ذهن مهمانان ساکن در هتل، باقی خواهد ماند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مسافران استقبال می‌کند. هتل دارای خدمات خشکشویی است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. همچنین خدمات خانه داری موجود در هتل یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این هتل است و دغدغه مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحد‌های اقامتی خود برطرف می‌سازد. صندوق‌امانات هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و به خوبی از‌اشیاء‌گرانقیمت و با ارزشمند مهمانان محافظت می‌کند. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به تاکسی سرویس، اتاق چمدان، گشت نیم روزی و. . . اشاره کرد.

واحد‌های اقامتی


مهمانپذیر هیراد مشهد در ۳ طبقه بنا شده و دارای ۱۷ باب واحد اقامتی است که ظرفیت تخت‌های آن در مجموع به ۶۰ تخت می‌رسد. انواع واحد‌های اقامتی هتل شامل اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته هستند که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحد‌های اقامتی


واحد‌های اقامتی مهمانپذیر هیراد مشهد فضایی شیک و زیبا را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند که این مسئله در انتخاب این هتل برای اقامت از سمت مسافران، نقش بسیار زیادی دارد. از امکانات رفاهی این واحد‌های اقامتی می‌توان به یخچال، تلویزیون، مینی بار، پاور سوئیچ، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و. . . اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا مهمانپذیر هیراد مشهد


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است