search
menu

هتل کمیل مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کمیل مشهد
امکانات کلی هتل کمیل مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کمیل مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کمیل مشهد


هتل کمیل مشهد واقع در خیابان طبرسی مشهد یکی از مهمانپذیرهای نزدیک حرم است. قیمت مناسب و نزدیکی به حرم امام رضا (ع) موجب شده که زائران بسیاری آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. مشهد شهری در شمال شرقی ایران است که به زیارتگاه مذهبی معروف است. شهر تاریخی مشهد در امتداد جاده ابریشم، که در لغت به معنای «محل شهادت» است، بیش از همه به دلیل قرار گرفتن آرامگاه امام رضا، امام هشتم شیعیان، مشهور است. گردشگری مبتنی بر زیارت حرم امام رضا بخش مهمی از اقتصاد مشهد است. بازسازی حرم به جذب تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان کمک کرد. این شهر اکنون سالانه پذیرای بیش از ده میلیون گردشگر است. مشهد در عامیانه به نام شهر فردوسی نیز شناخته می‌شود. این شهر زادگاه برخی از برجسته‌ترین شخصیت‌ها و هنرمندان ادبی ایران، مانند مهدی اخوان ثالث و محمدرضا شجریان، خواننده و آهنگساز سنتی ایرانی است. بازار امام رضا، موزه آستان قدس رضوی، باغ گیاه شناسی مشهد، هلیوم پارک مشهد، موزه نادری، پارک کوهسنگی و مسجد گوهرشاد از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد مقدس را داشته باشید، می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Komeil Hotel اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل کمیل مشهد


هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، لابی، رستوران و خدمات باربری است. اینترنت بی سیم در لابی و اتاق‌ها در دسترس است. مهمانپذیر کمیل مشهد دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. آشپزخانه و نمازخانه نیز در این هتل وجود دارد. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی امکان کرایه خودرو فراهم شده است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات به داخل مهمانپذیر ممنوع است. بهتر است مراقب اشیای گرانبهای خود باشید زیرا پذیرش هتل مسئولیتی در قبال گم شدن اشیای شما ندارد. خدماتی مانند لباسشویی نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر و شناسنامه عکس‌ دار هنگام ورود به هتل ضروری است. حداقل سن جهت اخذ اتاق ۱۸ سال است. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند و به خوبی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


مهمانپذیر کمیل مشهد دارای انواع اتاق‌های یک تخته، اتاق دبل و اتاق توئین است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را انتخاب کرده و اقامت خوبی را در این هتل داشته باشید. همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و امکاناتی از قبیل اینترنت بی سیم، کمد لباس، آینه، آباژور، یخچال، تخت‌های راحت و ملحفه‌های تمیز را برای آسایش و راحتی میهمانان خود ارائه می‌دهد. هر اتاق مجهز به تلویزیون ال سی دی است. در هر واحد حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی نیز وجود دارد. برای راحتی افرادی که دارای مشکلات مفصلی هستند، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق‌ها تعبیه شده است. اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده و بسیار دلنشین تزئین شده‌اند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد.

رستوران هتل


یک رستوران در هتل کمیل مشهد وجود دارد که برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات به میهمانان و زائران گرامی است.

فاصله هتل کمیل مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نادری: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای بابا قدرت: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است