search
menu

هتل آپارتمان خوش بین مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان خوش بین مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان خوش بین مشهد
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان خوش بین مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان خوش بین مشهد


هتل آپارتمان خوش بین مشهد، هتلی یک ستاره است که در نوع خود ممتاز بوده و امکاناتی فراتر از درجه خود ارائه می دهد. هتل آپارتمان خوش بین مشهد در موقعیت مکانی خوب و در فاصله کمی از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. امکانات رفاهی فراهم شده در این هتل و دسترسی آسان از آن به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد، مراکز خرید مشهد و بازارها و همچنین برخورد شایسته و محترمانه کارکنان، از جمله دلایلی هستند که مهمانان هتل آپارتمان خوش بین مشهد را برای اقامت انتخاب می کنند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان خوش بین مشهد


در هتل آپارتمان خوش بین مشهد (Khoshbin Hotel) برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات گوناگون در نظر گرفته شده اند. زائرانی که بلیط هواپیما مشهد را برای گشت و گذار در شهر خریداری کرده و قصد تجربه اقامت راحت و مقرون به صرفه دارند، قطعا با هتل آپارتمان خوش بین مشهد آشنا شوند. مهمانان در این هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک ۲۰۰ مگابایت دسترسی داشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۱۵ نفر در طبقه همکف هتل واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، آسانسور، تلفن، نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل به طور شبانه روزی در لابی هتل مستقر و آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل فکس، لاندری، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل صبور و باحوصله هستند و مهمانان را در راستای نیازهایشان به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


در هتل آپارتمان خوش بین مشهد اتاق های متعدد با امکانات گوناگون وجود دارند. بنابراین، مهمانان به راحتی می توانند اتاقی را که باب نیاز و سلیقه شان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت های دو نفره فولبرد، واحد یک خوابه دو نفره فولبرد و واحد دو خوابه چهار نفره فولبرد هستند. همه اتاق ها تمیز و بسیار هیژنیک هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوچه و محوطه هتل تشکیل می دهد. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها نیز ساده، شیک و دلنشین هستند.
در داخل تمام واحدها امکانات رفاهی اساسی و مطلوب نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، کمد لباس، تلفن، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، آباژور، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، فن کوئل، شوفاژ)، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (دستشویی، حمام) فراهم شده اند. ضمنا، داخل اتاق ها آشپزخانه های کوچک نیز طراحی شده اند که دارای امکاناتی چون کابینت، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند.
مهمانان می توانند به جای غذاخوری در رستوران ها، از فروشگاه مواد غذایی اولیه تهیه کرده و خودشان داخل اتاقشان آشپزی کنند و بدین گونه در مخارج خورد و خوراکشان نیز صرفه جویی می کنند. اقامت در اتاق های هتل آپارتمان خوش بین مشهد بسیار راحت و دلچسب است و مهمانان خود را همچون در خانه خودشان احساس می کنند. زمان تحویل اتاق ها در هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال، در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بوده و برای کودکان ۵ تا ۱۰ سال، در صورت عدم تقاضا برای سرویس اضافه، به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


«رستوران خوش بین» با ظرفیت ۵۰ نفر در وعده صبحانه و وعده های دیگر انواع غذاهای ایرانی و باکیفیت برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند. غذاهای ارائه شده به صورت منوی انتخابی در اختیار مهمانان قرار می گیرند.

فاصله هتل آپارتمان خوش بین مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری مشهد: ۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۳۵٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است