search
menu

هتل جواهری مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جواهری مشهد
انواع اتاق ها و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل جواهری مشهد


هتل جواهری، یکی از هتل های دو ستاره شهر مشهد با کیفیت عالی و قدمت زیاد است که در خیابان امام رضا (ع) واقع شده. این هتل در سال ۱۳۵۸ تاسیس و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده و جزو هتل های باسابقه در عرصه هتلداری و مهمانداری مشهد به شمار می رود. هتل جواهری به علت فاصله کمی که تا حرم مطهر دارد مورد توجه مسافران و زائران مشهد است. به ویژه این که به بازارهای و مراکز خرید مشهد هم نزدیک است و مهمانان این هتل می توانند بدون دردسر سوغات و یادگاری هایی را برای دوستان و آشنایان تهیه کنند. با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل جواهری مشهد، لذت همجواری امام رضا را از دست ندهید.

انواع اتاق ها و امکانات آن ها


هتل جواهری مشهد در ۶ طبقه افتتاح شد و ۶۵ واحد اقامتی آن ظرفیت پذیرایی از ۱۶۱ زائر را دارد. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته ،سه تخته ،چهار تخته و سوئیت ۵ نفره هستند. همه این اتاق ها همراه صبحانه رزرو می شود مگر این که فولبرد باشند، که در اینصورت شامل ناهار و شام هم خواهند بود.
کلیه واحد های هتل مجهز به تلویزیون ال ای دی با قابلیت پخش دیجیتال شبکه های استانی و همچنین چای ساز، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی بوده و مهمانان در اتاق ها امکان اتصال به سیستم اینترنت پرسرعت وایرلس هتل را خواهند داشت. از دیگر امکانات اتاق های هتل می توان به حمام اختصاصی و سرویس فرنگی در تمامی اتاق ها اشاره کرد.
برخی از واحدها مبله بوده و آباژور، دراور و کمد لباس هم دارند. هنگام ورود به اتاق های هتل آب رایگان به مهمانان عزیز داده می شود. نگران هوای اتاق نباشید تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و سیستم اطفاء حریق و سیستم اعلام حریق برای امنیت و آسودگی خاطر مهمانان در تمامی اتاق ها ایجاد شده است. برای راحتی مسافرانی که کاری سفر کرده اند میز کار در اتاق موجود می باشد. اتاق ها مجهز به بالکن هستند که نمای بعضی از آن ها رو به حرم، بعضی به خیابان و بعضی به کوچه است و اگر تمایل دارید اتاق تان رو به حرم باشد حتما هنگام رزرو به این موضوع تاکید داشته باشید.

رستوران هتل


هتل جواهری مشهد، مجهز به رستوران و کافی شاپ است. رستوران ایرانی هتل با ظرفیت ۱۴۰ نفر و طبخ انواع غذاهای ایرانی و فست فود مناسب هر ذائقه، آماده ی پذیرایی از مهمانان است. کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم ،بعد از ساعت ها گشت و گذار و خستگی، از شما پذیرایی خواهد کرد. وجود رستوران و کافی شاپ در هتل باعث صرفه جویی در وقت شما هم می شود، چرا که نیازی نیست برای سرو غذا به خارج از هتل مراجعه کنید.

امکانات و خدمات کلی هتل


از دیگر امکانات هتل می توان به لابی در طبقه همکف اشاره کرد. لابی هتل با ظرفیت ۵۰ نفر، مجهز به اینترنت رایگان اما با حجم ترافیک محدود است. تلویزیون ال سی دی و نمازخانه دیگر امکاناتی است که در لابی به آن ها دسترسی خواهید داشت. در این هتل برای کسانی که به علت بیماری توانایی بالا رفتن از پله را ندارند، آسانسور وجود دارد. با وجود اتاق چمدان و صندوق امانات می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی اشیا قیمتی خود را به آن ها سپرده و به گشت و گذار بپردازید. خدمات تور با راهنمایی های خود باعث می شود که دچار سردر گمی نشده و با توجه به علایق خود، به مراکز خرید مشهد بروید یا اماکن دیدنی و میراث های فرهنگی را به عنوان مقصدی برای تفریح و بازدید انتخاب کنید.
اگر در سفر خود نیاز به خدمات لاندری و یا خدمات کامپیوتری داشته باشید، هتل جواهری مشهد با پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات لاندری خشکشویی و خدمات کامپیوتری شامل فکس، فتوکپی و پرینتر را در اختیار مهمانان گذاشته است. با وجود تمام این امکانات، رزرو این هتل را به کسانی که بلیط هواپیما مشهد خریده اند و قصد سفر به مشهد مقدس را دارند، پیشنهاد می کنیم.

فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا : ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا حرم ورودی باب الرضا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار جنت :۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مدرسه علمیه عباسقلی خان: ۴.۱ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است