search
menu

هتل جم مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جم مشهد
امکانات عمومی هتل جم مشهد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جم مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل جم مشهد


هتل سه ستاره جم هتلی ۱۲ طبقه در سال ۱۳۶۳ در شهر مشهد افتتاح شده است. این هتل با ۳۰ سال سابقه در صنعت هتلداری آماده استقبال از مسافران و زائران این شهر مقدس است؛ به دلیل قدمت زیاد این هتل در سال ۱۳۹۶ برای ارتقای کیفیت و خدمت رسانی مورد بازسازی قرار گرفت و نکته قابل توجه در مورد این هتل محل قرار گیری آن در خیابان پاسداران است که دسترسی راحتی به حرم مطهر دارد و این خیابان در خارج از محدوده ترافیک قرار دارد که دسترسی به نقاط مختلف شهر و جاهای دیدنی مشهد را آسان می سازد.
این هتل با امکانات رفاهی مناسب و کادر مجرب برایتان اقامتی بی نظیر فراهم می کند، همچنین Jam Hotel یکی از هتل های با کیفیتی است که هم از نظر قیمت بسیار مناسب بوده و هم از نظر خدمات ارائه شده در رده عالی قرار دارد. از لحاظ خرید سوغاتی در هنگام اقامت در این هتل نگران نباشید، زیرا مراکز خرید مانند جنت و برج آلتون در ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته اند یا اگر به دنبال محلی برای گشت و گذار هستید، به راحتی می توانید به پارک کوهسنگی دسترسی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل جم مشهد


از خدمات ویژه هتل جم می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد، همچنین برای مسافران با معلولیت و ویلچری شرایط ویژه ای فراهم شده است. گشت های روزانه برای بازدید از جاذبه های دیدنی شهر مشهد وجود دارد، همچنین با اینکه فاصله این هتل تا حرم حدودا ۱۰ دقیقه است اما سرویس رایگان به حرم از جمله خدمات این هتل محسوب می شوند که روزانه ۶ مرتبه انجام می گیرد. با رزرو این هتل اقامتی مقرون به صرفه و خاطره انگیز برایتان رقم خواهد خورد. اینترنت رایگان در لابی هتل قابل دسترس است. همچنین در لابی هتل محلی برای نگهداری چمدان ها تعبیه شده است و دستگاه واکس کفش ها نیز در ورودی هتل قرار دارد. در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران دسترسی به هتل را نداشته باشید، زیرا ترانسفر فرودگاهی با هزینه مربوطه در اختیار میهمانان این هتل قرار می گیرد.
علاوه بر این ها خدماتی نظیر خشکشویی در این هتل دایر بوده و با پرداخت هزینه مربوطه قابل استفاده است. در هتل جم مشهد ۵ عدد آسانسور دارای ظرفیت ۵۰ نفری است و دارای پارکینگ رایگان دو طبقه با ظرفیت ۶۰ خودرو برای مسافرانی است که با خودروی شخصی سفر می کنند. کادر مجرب و آموزش دیده این هتل برای ایجاد اقامتی بی نظیر تلاش می کنند. توجه داشته باشید که در صورت رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را همراه خود ندارید. توجه داشته باشید اگر به قصد سفرکاری عازم مشهد هستید، در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد و به راحتی می توانید کنفرانس ها و جلسات خود را برگزار کنید.

اتاق های هتل


هتل جم مشهد شامل ۱۵۴ باب اتاق و سوئیت است که در کل ظرفیت ۵۰۵ نفر مسافر را داراست. این هتل دارای اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت یک خوابه است. اتاق های این هتل دارای امکانات بسیار خوبی هستند و برای میهمانان رفاه و آسایش بیشتری فراهم می کنند. سوئیت های این هتل مشرف به حرم هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند و شامل امکاناتی نظیر روم سرویس، یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، چای ساز، رخت آویز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آب رایگان است. در همه اتاق ها نیز حمام های اختصاصی وجود دارد و در داخل حمام ها نیز دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، لوازم بهداشتی و دمپایی است. اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است. برای کودکان ۲ تا ۵ سال نیز در صورت عدم استفاده از تختخواب جداگانه نیم بها حساب می شود. در صورت درخواست ظرفیت اضافی برای اتاق های این هتل کاناپه تختشو ارائه می شود.

رستوران هتل


هتل جم مشهد دارای ۳ رستوران تالار به نام های مریم، چشم انداز و مروارید است. در این رستوران ها از طراحی مدرنی استفاده شده است و می توانید انواع غذاهای ایرانی سفارش داده و نوش جان کنید، مطمئن باشید این رستوران ها از کیفیت مطلوبی برخوردارند. رستوان ها چشم انداز زیبایی رو به فراز خراسان دارند و با ظرفیت ۳۵۰ نفری غذاهای ایرانی سرو می کنند، البته در نزدیکی Jam Hotel چندین رستوران نیز وجود دارند. علاوه بر رستوران در این هتل کافی شاپی به صورت ۲۴ ساعته دایر است و در هر زمانی که بخواهید متنوع ترین نوشیدنی ها را می توانید سفارش دهید.

فاصله هتل جم مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک مشهد: ۸ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است