search
menu

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان حیات مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان حیات مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان حیات مشهد


یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌های سه ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) که توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند، هتل‌آپارتمان حیات مشهد است. هتل‌آپارتمان حیات مشهد یا همان هتل سارای سابق، در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و با معماری باشکوه و امکانات بی‌نظیرش جزو برترین هتل‌آپارتمان‌ها مشهد به‌حساب می‌آید. مهمانانی که به‌قصد زیارت امام هشتم و بازدید از جاهای دیدنی مشهد ،بلیط هواپیما مشهد می‌خرند، با اقامت در این هتل می‌توانند به اکثر نقاط و جاذبه های مهم شهر دسترسی سریع و آسان داشته باشند و درعین‌حال از امکانات مجلل و بی‌نقصی که در اختیار دارند، لذت ببرند. کارکنان هتل‌آپارتمان (Hayaat Shargh Hotel) بسیار مجرب، کارآزموده و محترم هستند و به‌طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا برای مهمانان اقامت شیرین و خاطره‌انگیز فراهم نمایند.

امکانات عمومی هتل


هتل‌آپارتمان حیات مشهد امکانات رفاهی و خدماتی متنوع و متعدد برای مهمانان در نظر گرفته است. مهمانانی که به‌جای رزرو بلیط هواپیما دوست دارند با خودروی شخصی‌شان به مشهد سفر کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان و باابهت هتل با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت خودرو اطمینان خاطر داشته باشند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در این هتل‌آپارتمان تنها در لابی مقدور است و با هزینه ارائه می‌گردد. لابی بزرگ هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و امکانات متنوعی از قبیل مبلمان، میز، تلویزیون (شبکه پخش فیلم)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، سه دستگاه آسانسور با ظرفیت‌های ۷ نفر، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، اتاق تلفن (اپراتور)، فروشگاه، آتلیه، زنگ هشدار، تاکسی‌سرویس، مرکز خرید، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال و نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات مانند فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات تور، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط، لاندری (خشک‌شویی)، خدمات بیدارباش، خدمات باربری، خدمات ترانسفر رفت با هزینه، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار صمیمی و صبور هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. در محوطه هتل‌آپارتمان فضای سبز طراحی شده که علاوه بر زیبایی و نشاط بخشیدن به فضا، مکان مناسبی برای استراحت و قدم زدن شده است.

اتاق‌های هتل


در هشت طبقه هتل‌آپارتمان حیات مشهد ۳۳۲ باب اتاق وجود دارند و درمجموع ۳۵۸ تخت را در خود جای داده‌اند. در این هتل‌آپارتمان اتاق‌های متعدد با امکانات متنوع و گوناگون طراحی شده‌اند و این امکان را به مهمانان می‌دهند تا بتوانند اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویت‌هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. طراحی، چیدمان و دکوراسیون اتاق‌ها بی‌نظیر هستند و فضای اتاق‌ها بسیار شیک، لوکس و مدرن است. اقامت در این اتاق‌ها مانند رویای شیرین و دل‌چسب بوده و تا مدت‌های طولانی از خاطرها فراموش نمی‌شود. واحدهای اقامتی هتل‌آپارتمان لوکس و باشکوه شامل سوئیت دو نفره بدون صبحانه، آپارتمان یک خوابه دو نفره بدون صبحانه، آپارتمان یک خوابه دو نفره، سوئیت دو نفره، آپارتمان دوخوابه چهارنفره بدون صبحانه، آپارتمان دو خوابه چهار نفره، آپارتمان سه خوابه شش نفره بدون صبحانه و آپارتمان سه خوابه شش نفره هستند.
تمامی طبقات دارای پله‌های اضطراری هستند. وضعیت دید اتاق‌ها نمای زیبایی از حرم مطهر و خیابان تشکیل می‌دهد. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

امکانات اتاق‌های هتل


تمام آنچه برای تجربه اقامت دل‌چسب نیاز است، در اتاق‌های این هتل‌آپارتمان فراهم شده‌اند. داخل تمام واحدها امکانات رفاهی مناسب مانند مبلمان، میز، تخت خواب، تلویزیون (شبکه پخش فیلم، شبکه‌های خبری، شبکه‌های استانی دیجیتال)، آباژور، میزتحریر، پاور سوئیچ، آب رایگان، یخچال، صبحانه، دراور، کمد لباس، رخت‌آویز، چای‌ساز، صندوق امانات، مینی بار (با هزینه)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش (چیلر)، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، حوله، سشوار) و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده‌اند. در واحدها آشپزخانه‌های کوچک طراحی شده‌اند که امکانات طبخ و آشپزی نظیر اجاق‌گاز، هود، کابینت، لوازم پخت‌وپز و ظروف پذیرایی را دارند. بنابراین، مهمانان با تهیه مواد غذایی اولیه می‌توانند داخل واحدشان به آشپزی مشغول شوند.

رستوران هتل


رستوران هتل با ظرفیت ۳۰۰ نفر در بلوک ۲ واقع شده و در سه وعده‌غذای اصلی برای مهمانان غذاهای خوشمزه و لذیذ تدارک می‌بیند. مهمانان می‌توانند در هر سه وعده به‌طور بوفه‌ای از غذاهای آماده‌شده امتحان و نوش جان کنند. در وعده‌های ناهار و شام غذاهای ایرانی، عربی و فست فود برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند. یک کافی‌شاپ نیز در این هتل‌آپارتمان وجود دارد که نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع و خوش‌طعم برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل‌آپارتمان حیات مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع): ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله تا بوستان جنگلی وکیل آباد: ۲۸٫۹ کیلومتر
فاصله تا منطقه گردشگری طرقبه: ۲۸٫۹ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گردشگری چالیدره: ۳۳٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است