search
menu

هتل آپارتمان حریرستان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان حریرستان مشهد
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان حریرستان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان حریرستان مشهد


یکی از هتل آپارتمان های خوب یک ستاره در مشهد، هتل آپارتمان حریرستان مشهد است که در ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده و با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و عالی سعی در تأمین اقامت به یاد ماندنی و راحت برای مهمانان دارد. هتل آپارتمان حریرستان مشهد فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع)، جاهای دیدنی مشهد و مراکز خرید مشهد دارد. مهمانان می توانند در عرض چندین دقیقه به جاذبه های شهر دسترسی داشته باشند. موقعیت مکانی عالی، امکانات رفاهی مناسب و رفتار شایسته و محترمانه هتل باعث رضایت مهمانان می شوند. مهمانانی که در سفر به مشهد مقدس به دنبال اقامت راحت و مناسب هستند، بهتر است با هتل آپارتمان حریرستان مشهد (Harirestan Apartment Hotel Mashhad) آشنا شوند.

امکانات کلی هتل


در هتل آپارتمان حریرستان مشهد امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که از شهرهای اطراف سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما مشهد ترجیح می دهند، می توانند با اقامت در این هتل از پارکینگ هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. لابی بزرگ هتل با ظرفیت ۲۰۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، تلفن، آسانسور، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، فروشگاه، زنگ هشدار، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. در تمام طبقات نیز سرویس بهداشتی وجود دارد.
در محوطه هتل فضای سبز طراحی شده که برای استراحت، قدم زدن و تنفس مکان بسیار مناسبی به حساب می آید. یک مرکز خرید نیز برای خرید سوغاتی ها وجود دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات پزشکی، خدمات تور، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان حریرستان مشهد در ۷ طبقه ساخته شده و دارای ۴۹ باب اتاق است. مهمانان می توانند از میان اتاق های هتل با امکانات متنوع، اتاقی را که باب سلیقه،نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل واحد یک خوابه دو نفره فولبرد،واحد یک خوابه سه نفره فولبرد، واحد دو خوابه چهار نفره فولبرد، واحد یک خوابه پنج نفره فولبرد و واحد یک خوابه شش نفره فولبرد هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از حرم مطهر تشکیل می دهد. در تمام طبقات پله های اضطراری وجود دارد. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به نمام اتاق ها ارائه می گردد. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها شیک، زیبا و هماهنگ بوده و ترکیب رنگی ایده آل دارند.
داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مطلوب نظیر مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال و شبکه پخش فیلم،یخچال، پاورسوئیچ، دراور، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن،سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش (فن کوئل)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک،خمیردندان،حوله، سشوار) و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند. اتاق ها دارای بالکن هستند و اقامت بسیار راحتی در آن ها می شود تجربه کرد. داخل برخی از واحدها آشپزخانه های کوچک طراحی شده که امکانات پخت و پز مانند کابینت، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی دارند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


یک رستوران بام بزرگ و زیبا با منظره جذاب پانورامیک از مشهد مقدس در این هتل وجود دارد که در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان آماده کرده و به صورت بوفه ای و منوی انتخابی به مهمانان سرو می کند. یک کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد که برای صرف خوراکی ها و نوشیدنی ها خوش طعم و استراحت مکان بسیار خوبی محسوب می شود.

فاصله هتل آپارتمان حریرستان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل آباد مشهد: ۲۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا مجتمع گردشگری چالیدره: ۳۱٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است