search
menu

هتل گیتی (قاضی) مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گیتی (قاضی) مشهد
امکانات عمومی هتل گیتی مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل گیتی (قاضی) مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل گیتی (قاضی) مشهد


هتل گیتی یکی از هتل‌های مشهد است که سابق با نام قاضی شناخته می‌شده است. این هتل دو ستاره بوده و دارای موقعیت مکانی عالی است که همین امر سبب می‌شود تنها ۵ دقیقه تا حرم مطهر امام رضا فاصله داشته باشد، علاوه بر آن به جاهای دیدنی و گردشگری و مراکز خرید نیز فاصله اندکی دارد که مسافران بعد از زیارت می‌توانند به گشت‌وگذار و خرید بپردازند. برخی از جاهای دیدنی مشهور در این شهر عبارت‌اند از هلیوم پارک مشهد، ییلاقات طرقبه و شاندیز، مجتمع گردشگری چالیدره، موزه مردم‌شناسی مشهد، پارک وکیل‌آباد مشهد، باغ‌وحش مشهد. این هتل زیبا از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را به عنوان هتل آپارتمان آغاز کرده و بعد از بازسازی به هتل دو ستاره تبدیل‌شده است. هتل گیتی تا فرودگاه ۷ کیلومتر فاصله دارد، با خرید بلیط هواپیمای مشهد و رزرو این هتل خودتان را برای سفری به یاد ماندنی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل گیتی مشهد


در لابی بخش پذیرش دایر بوده و مسافران به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند به این بخش مراجعه کنند. همچنین صندوق امانات در لابی دایر شده و مسافران می‌توانند وسایل ارزشمندشان را به این قسمت بسپارند. برای مسافرانی که مشکلات حرکتی یا معلولیت دارند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در هتل بهره‌مند شوید. در لابی اینترنت با هزینه مجزا ارائه می‌شود. همچنین سرویس بهداشتی ایرانی در لابی هتل تعبیه‌شده است. سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش. باید در نظر داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این مجموعه ممنوع است. برای دسترسی به هر ۵ طبقه در این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید. در صورت نیاز به خشک‌شویی نیز می‌توانید به لاندری موجود در لابی سر بزنید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


در هتل گیتی ۳۶ باب اتاق وجود دارد که در مجموعه ظرفیت ۱۰۲ نفری دارد. انواع واحدهای موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، آپارتمان یک خوابه چهار تخته به صورت کانکت و آپارتمان یک خوابه پنج تخته. در واحدهای آپارتمانی امکان اضافه کردن ظرفیت وجود دارد. در داخل واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توانید از امکانات رفاهی بهره‌مند شوید. در همه اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی و گرمایشی تعبیه‌شده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد. برای تحویل اتاق موردنظرتان باید ساعت ۱۴ و برای تخلیه نیز باید ساعت ۱۲ ظهر اقدام کنید. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز دارای ظرفیت ۶۰ نفری دارد و منوی غذاها به صورت سلف‌سرویس بوده و باکیفیت‌ترین غذاها به نحو احسن ارائه می‌شوند. وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود ولی برای ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در کافی‌شاپ این هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید.

فاصله هتل گیتی (قاضی) مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است