search
menu

خانه مسافر اقامت مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر اقامت مشهد
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله خانه مسافر اقامت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر اقامت مشهد


معمولا مسافران در سفر به شهر مشهد مقدس دوست دارند در یک هتل خوب، مقرون به صرفه با امکانات مناسب و با دسترسی سریع و آسان به جاهای دیدنی مشهد اقامت داشته باشند. خانه مسافر اقامت مشهد یکی از اقامتگاه‌های یک ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) است که این فرصت را برای مهمانان مهیا نموده و اقامت راحت و دلنشین برایشان فراهم می‌کند. خانه مسافر اقامت مشهد در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و با توجه به یک ستاره بودنش امکانات رفاهی مناسب و مطلوب به وجود آورده است. مهمانانی که بلیط هواپیما مشهد می خرند، چنانچه قصد صرفه جویی در هزینه‌ها اقامتشان دارند، می‌‌توانند خانه مسافر اقامت مشهد را رزرو کنند. کارکنان این هتل کوچک (Eghamat Apatrment hotel Mashhad) زحمتکش و کاردان بوده و سعی دارند رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات کلی هتل


در خانه مسافر اقامت مشهد امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است. مهمانان می‌توانند در اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، آسانسور، تاکسی سرویس، تلفن، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات و در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و با حوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق های هتل


خانه مسافر اقامت مشهد در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۳۶ باب اتاق و ۱۰۶ تخت است. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های هتل با امکانات متنوع، اتاقی را که باب سلیقه، نیاز و اولویت‌هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته دبل فولبرد، سه تخته، سه تخته فولبرد، واحد یک خوابه چهار نفره، واحد یک خوابه چهار نفره فولبرد، واحد یک خوابه پنج نفره، واحد یک خوابه پنج نفره فولبرد، واحد یک خوابه شش نفره و واحد یک خوابه شش نفره فولبرد هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را نمایی از کوچه تشکیل می‌دهد.
در تمام طبقات پله‌های اضطراری وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه‌داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. دکوراسیون و چیدمان اتاق زیبا، شیم و منظم هستند. داخل واحدهای هتل امکانات رفاهی اساسی و مرغوب شال مبلمان، میز، یخچال، تلویزیون با شبکه‌های استانی دیجیتال، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، سرمایش مرکزی، چیلر)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام و دمپایی (دستشویی، حمام) وجود دارند. آشپزخانه های کوچکی داخل واحدها طراحی شده‌اند که دارای امکاناتی چون کابینت، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند.
مهمانان می‌توانند با تهیه مواد اولیه غذایی از فروشگاه خودشان داخل واحدشان آشپزی کنند. اقامت در این واحدها دلچسب و راحت است و مهمانان خود را همچون در خانه احساس می‌کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان بوده و برای کودکان بالای ۵ سال به طور کامل محاسبه می‌گردد.

رستوران هتل


در طبقه همکف خانه مسافر «رستوران اقامت» با ظرفیت ۶۰ نفر واقع شده و در وعده های اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت ایرانی برای مهمانان تهیه و سرو می‌کند.

فاصله خانه مسافر اقامت مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی مشهد: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز مشهد: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک وکیل آباد مشهد: ۱۸٫۲ کیلومتر
فاصله تا طرقبه مشهد: ۲۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۰٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است