search
menu

هتل دایان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دایان مشهد
امکانات عمومی هتل دایان مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دایان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل دایان مشهد


هتل دایان یکی از هتل‌های نوساز و اقتصادی در شهر مشهد است. این هتل مقرون‌به‌صرفه در سال ۱۳۹۹ ساخته‌شده است. نمای ساختمان این هتل بسیار مجلل بوده و جلب‌توجه می‌کند. این هتل زیبا دارای ۶ طبقه ساختمانی و ۴۲ اتاق است که اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی برایتان رقم می‌خورد. هتل دایان مشهد در طول فعالیت یک‌ساله خود از مسافران و زائران زیادی استقبال کرده است که در همان بدو ورود با رفتار خوب کارکنان مواجه خواهید شد. همان‌طور که می‌دانید شهر مشهد به دلیل اینکه شهر زیارتی است، در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور حتی سایر کشورها عازم شهر مشهد می‌شوند که پیدا کردن محل اقامت خوب جزو اصلی‌ترین اقدامات مسافران به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که فاصله این هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد نیز حدوداً نیم ساعت است که از طریق تاکسی‌های فرودگاه می‌توانید به هتل دسترسی داشته باشید. با انتخاب این هتل برای اقامت دسترسی بسیار آسانی به بازار رضا خواهید داشت که یکی از اصلی‌ترین بازارهای سوغاتی مشهد به شمار می‌رود و تنها یک کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. همچنین بازارهای خیابان ۱۷ شهریور، مسجد هفتادودو تن، بازار سرشور، پارک کوه سنگی، مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی و ... جزو جاهای دیدنی نزدیک به این هتل محسوب می‌شوند. مطمئناً با انتخاب هتل دایان در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد می‌توانید سفری مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال بی‌نظیر را تجربه کنید. فاصله هتل دایان تا حرم مطهر امام رضا نیز تقریباً ۱۰ دقیقه است و همین امر در جذب مسافر نقش زیادی دارد.

امکانات عمومی هتل دایان مشهد


یکی از امکانات ارائه‌شده در این هتل پارکینگ است. این پارکینگ در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. آسانسور، نمازخانه، سیستم اطفاء حریق، لاندری، خدمات خانه‌داری و ... از امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل هستند. ازجمله امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ، مبلمان اشاره کرد. هتل دایان امکانات و خدمات مطلوبی دارد که برخی از امکانات این هتل عبارت‌اند از اینترنت رایگان در لابی، رستوران، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... اشاره کرد. در هتل زیبای دایان شرایط و ضوابط هتلداری به خوبی رعایت می‌شود. با توجه به قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دایان مشهد اتاق‌های دل‌باز و نورگیری دارد که اقامتی ایدئال برای مسافران فراهم می‌کند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق‌های ۲ تخته، ۳ تخته و ۴ تخته. در تمامی اتاق‌ها می‌توانید از امکانات خوب بهره‌مند شوید که عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، حمام اختصاصی مجهز به شامپو، صابون و حوله، سرویس بهداشتی. لازم به ذکر است اتاق‌های موجود در این هتل چشم‌انداز زیبایی رو به خیابان دارند. همچنین تمامی اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل دایان مشهد انواع غذاهای ایرانی به مسافران ارائه می‌دهند و همگی با رضایت کامل رستوران و هتل را ترک می‌کنند. رستوران این هتل فضای تمیز و کارکنان مجرب دارد. با انتخاب این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس نوش جان کنید ولی برای وعده‌های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت کنید.همچنین کافی‌شاپ موجود در این هتل نیز به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و انواع نوشیدنی و دسرهای لذیذ را برای میهمانان سرو می‌کنند.

فاصله هتل دایان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی مشهد: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است