search
menu

هتل باختر مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل باختر مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل باختر مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باختر مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل باختر مشهد


هتل سه ستاره باختر یکی از باسابقه ترین هتل‌ های شهر مشهد است. این هتل زیبا ساختمانی ۶ طبقه و ۳۷ واحد اقامتی دارد و در خیابان پاسداران نزدیک سینما قدس احداث شده است، همچنین این هتل زیبا با امکانات رفاهی مناسب و به روز خود آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. این هتل قدیمی در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا حرم مطهر حدودا ۱۰ دقیقه است که به راحتی در هر ساعتی می توانید به حرم دسترسی داشته باشید، همچنین فاصله هتل باختر تا فرودگاه نیز ۳۰ دقیقه است، همچنین به دلیل نزدیکی به مراکز خرید مشهد، آژانس های مسافرتی و بیمارستان ها از امتیاز ویژه ای برخوردار است و مسافران زیادی را به خرید بلیط هواپیما مشهد مشتاق می کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل باختر مشهد


در قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کنند و در لابی هتل محلی تحت عنوان اتاق چمدان وجود دارد و در صورت لزوم تا زمان فرا رسیدن ساعت پروازتان می توانید چمدان هایتان را به این بخش بسپارید. در لابی هتل می توانید از دستگاه واکس کفش استفاده کنید. همچنین در این هتل می توانید به روم سرویس، سالن کنفرانس، خشکشویی و لباسشویی، پارکینگ، فروشگاه خرید سوغاتی دسترسی داشته باشید. پرسنل مجرب و کار آزموده این هتل آماده پذیرایی از زائران و مسافران داخلی و خارجی هستند. در هتل باختر پارکینگی تعبیه شده است و این پارکینگ به مسافرانی اختصاص دارد که با ماشین شخصی سفر می کنند، این پارکینگ دارای ظرفیت ۲۸ خودرو است که به صورت رایگان می توانند از این پارکینگ بهره مند شوند. اینترنت نیز در قسمت لابی به صورت رایگان ارائه می شود ولی برای اتاق ها قابل دسترس نیست. برای رفتن به حرم نیز سرویس رایگان در ساعات مشخصی از روز دایر گردیده است. لازم به ذکر است که در ورودی این هتل چندین پله وجود دارد، بنابراین افراد ویلچری باید قبل از خرید بلیط هواپیما به این امر توجه داشته باشند. در این هتل امکاناتی نظیر فکس و کپی فراهم گردیده است تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از؛ اتاق یک تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت چهارتخته. هیچ کدام از اتاق ها در این هتل قابلیت ظرفیت اضافی ندارند، همچنین در هنگام اقامت در این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان ارائه می شوند. همه اتاق ها بسیار زیبا طراحی شده‌ اند و در مورد امکانات واحدهای اقامتی هتل باختر می توان به جادار بودن اتاق ها همراه با نوردهی خوب و محیطی تمیز و مرتب اشاره کرد که همین عوامل باعث رضایت میهمانان این هتل از اقامتشان خواهد شد. از امکانات دیگر اتاق ها عبارتند از تهویه مطبوع، کمدلباس، تلویزیون، تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، مبلمان، گاوصندوق. همچنین در همه اتاق های هتل باختر حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار و دمپایی وجود دارند. برای رفتن به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید، توجه داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال بدون استفاده از تختخواب رایگان بوده و برای افراد بالای ۵ سال هزینه کامل دریافت می شود.

رستوران هتل


رستوران زیبایی در طبقه منفی یک هتل باختر قرار دارد و غذاهای متنوعی سرو می کنند، همچنین این رستوران دارای ظرفیت ۱۲۰ نفری است. رستوران شیک هتل باختر انواع غذاهای ایرانی با منوی انتخابی در اختیار میهمانان قرار می دهد و کیفیت غذاها بسیار خوب است، همچنین چیدمان مرتب سالن نیز رضایت گردشگران را به سوی خود جذب می کند، علاوه بر رستوران می توانید به کافی شاپ مجهز در قسمت لابی Bakhtar Hotel دسترسی داشته باشید.

فاصله هتل باختر مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه نادر شاه افشار: ۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش وکیل آباد: ۱۵.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است