search
menu

هتل آپارتمان آتریس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آتریس مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان آتریس مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آتریس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آتریس مشهد


هتل آپارتمان آتریس از محل‌های اقامت بسیار مناسب و پرطرفدار در شهر مشهد مقدس است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۷ در خیابان امام رضا ۱۵ تأسیس‌شده و جزو هتل‌های تازه‌ساز به شمار می‌رود. با توجه به این‌که مشهد جزو شهرهای پرطرفدار و مملو از مسافر است، بدین‌جهت یافتن محل اقامت مناسب در این شهر کار آسانی نیست، ما در اینجا شما را با یکی از مناسب‌ترین محل‌های اقامت آشنا می‌کنیم تا در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. همان‌طور که می‌دانید ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های محل اقامت در شهر مشهد نزدیکی به حرم مطهر امام رضا است که زائران مسافت کوتاه را به‌سوی حرم طی کنند، محلی که هتل آپارتمان آتریس واقع‌شده است، یکی از محل‌های مشهور و بسیار نزدیک به حرم است، بنابراین به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد. همچنین ازنظر دسترسی به مراکز خرید مانند بازار رضا و مراکز تفریحی نیز جزو بهترین هتل‌ها به شمار رفته و ازنظر نظافت نیز شرایط خوبی دارد؛ زیرا دارای ساختمان نوساز بوده و در ساخت تمامی بخش‌های آن از بهترین مصالح و تجهیزات استفاده‌شده است. فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز تا این هتل حدوداً ۸ کیلومتر فاصله دارد و از طریق تاکسی‌های فرودگاه یا تاکسی‌های شهری قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل آپارتمان آتریس مشهد


از امتیازات این هتل آپارتمان می‌توان به وجود آسانسور اشاره کرد که برای دسترسی به‌تمامی طبقات و اتاق‌ها مشکلی نخواهید داشت. همچنین گاوصندوق در لابی هتل تعبیه‌شده که در اختیار تمامی مهمانان قرار داده می‌شود. علاوه بر این‌ها، در لابی می‌توانید از تلویزیون و مبلمان بهره‌مند شوید و اینکه سرویس‌ بهداشتی فرنگی در تمامی طبقات و در لابی تعبیه‌شده‌اند. خدماتی نظیر خشک‌شویی نیز در این هتل آپارتمان دایر گردیده شده و استفاده از آن برای تمامی مهمانان امکان‌پذیر است. بر اساس قوانین رایج در این هتل آپارتمان بردن حیوانات خانگی به همراه خود ممنوع است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل بی‌نظیر شامل اتاق‌های دوتخته، سه تخته و آپارتمان یک‌خوابه چهارنفره است. شما نیز در هنگام رزرو با توجه به تعداد نفراتتان می‌توانید واحد موردنظر را رزرو کنید. از تراس و پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر مشهد را تماشا کنید. لازم به ذکر است همه اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. در داخل اتاق‌ها از بهترین تجهیزات همراه با دکوراسیون داخلی زیبا با رنگ‌های بی‌نظیر استفاده‌شده است. در اتاق‌های این هتل آپارتمان می‌توانید از بهترین امکانات بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها مجهز بوده و اقامتی بسیار راحت تجربه خواهید کرد. از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل می‌توان به تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، حمام اختصاصی با دوش، توالت فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و بالکن اشاره کرد. درصورتی‌که کودک زیر ۳ سال به همراه خود داشته باشید، نیازی به پرداخت هزینه برای اقامتشان وجود ندارد، ولی برای کودکان ۳ تا ۵ سال باید نیم‌بها پرداخت کنید.

رستوران هتل


یکی از امتیازات این هتل آپارتمان وجود رستوران است که غذاهای ایرانی و محلی را با بالاترین کیفیت به میهمانان ارائه می‌دهند. با اقامت در این هتل آپارتمان می‌توانید از وعده صبحانه رایگان بهره‌مند شوید. سپس برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران موجود در این هتل یا سایر رستوران‌های شهر مشهد سر بزنید. لازم به ذکر است که شهر مذهبی و توریستی مشهد دارای رستوران‌های زیادی است، بنابراین در هنگام بازدید از هر منطقه‌ای می‌توانید به چندین رستوران دسترسی داشته باشید، به‌عنوان‌مثال در هنگام بازدید از طرقبه و شاندیز می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را نوش جان کنید.

فاصله هتل آپارتمان آتریس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیرپالاندوز: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است