search
menu

هتل ارگ مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ارگ مشهد
امکانات عمومی هتل ارگ مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارگ مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ارگ مشهد


هتل یک ستاره ارگ مشهد یکی از تازه ساخت ترین هتل های این شهر مشهد به شمار می رود که فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد، این هتل در سال ۱۳۹۰ در خیابان امام رضا افتتاح گردیده و همراه با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود آماده پذیرایی از زائران هستند. هتل ارگ مشهد دارای ۸ طبقه همراه با زیرزمین است و جزو هتل های مناسب این شهر به شمار می رود، زیرا دسترسی آسانی به مراکز خرید و تفریحی دارد، همچنین به دلیل نزدیکی هتل ارگ مشهد به بازار بلور، بازار رضا و چندین بازار دیگر مورد توجه طرفداران خرید قرار می گیرد. با توجه به نزدیک بودن ایستگاه های اتوبوس های شهری و مترو دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر خواهید داشت.
برای دسترسی به حرم نیز تقریبا به ۱۰ دقیقه پیاده روی نیاز دارید، پس اگر جزو نفراتی هستید که به قصد زیارت بلیط هواپیمای مشهد تهیه کرده اید، با انتخاب این هتل اقامتی بی نظیر در انتظار شماست و همین نزدیکی به حرم و جاذبه های دیدنی شهر مشهد جزو مزیت های این هتل به شمار می روند.

امکانات عمومی هتل ارگ مشهد


هتل ارگ مشهد دارای امکاناتی مانند اتاق چمدان، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و محلی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم است و با پذیرش ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال می کنند. خدماتی نظیر خشکشویی نیز در این هتل شامل هزینه جداگانه است. اگر به اینترنت نیاز داشته باشید، با پرداخت هزینه مربوطه می توانید در لابی هتل از اینترنت بهره مند شوید.
همچنین در صورت نیاز به ترانسفر فرودگاهی می توانید هزینه ترانسفر را پرداخت نموده و از این امکانات استفاده کنید، حتی ترانسفر گشت و گذار در سطح شهر نیز با هزینه جداگانه در Arg Hotel انجام می گیرد. طبق قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. لازم به ذکر است در لابی این هتل نیز خدمات خوب با کیفیت مطلوب ارائه می شود و نسبت به هزینه پرداخت شده خدمات مطلوبی دریافت خواهید کرد. بنابراین اگر در هنگام خرید بلیط ارزان مشهد برایتان قیمت هتل نیز حائز اهمیت باشد، پیشنهاد می کنیم هتل ارگ را رزرو نمایید. خدماتی نظیر روم سرویس، تاکسی سرویس جزو امکانات دیگر این هتل به شمار می روند و همچنین خدماتی معلولین نیز فراهم گردیده است تا اقامتی آسوده داشته باشند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل زیبا ارگ مشهد شامل ۷۸ اتاق است که انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته و اتاق پنج تخته. اتاق های این هتل همراه با محیطی آرام و امن برای مسافران اقامتی به یاد ماندنی فراهم می کنند. توجه داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان تا دو سال رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۷ سال نیز هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد. اتاق های این هتل به طور روزانه نظافت می شوند، بدین جهت همواره تمیز و مرتب هستند و امکانات مطلوبی در اتاق های این هتل ارائه می شوند، مانند تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کمدلباس، گاوصندوق، مینی بار با هزینه و سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی. همچنین وجود حمام اختصاصی در داخل اتاق ها نیز جزو امکانات اتاق ها به شمار می روند و این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


در رستوران هتل ارگ مشهد انواع غذاهای ایرانی و محلی با کیفیت مطلوب به میهمانان عرضه می کنند. فضای داخلی رستوران مدرن و تمیز بوده و براساس غذاهای درج شده در منو می توانید غذاهای مورد نظرتان را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که با رزرو این هتل صبحانه رایگان به میهمانان تعلق می گیرد اما برای وعده های دیگر باید هزینه مجزا پرداخت نمایید.

فاصله هتل ارگ مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۷۵۰ متر
فاصله تا حرم امام رضا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است