search
menu

هتل ارس مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل ارس مشهد
اماکن نزدیک به هتل ارس مشهد

هتل ارس مشهد


هتل ارس مشهد یکی از هتل های سه ستاره شیک و مطلوب مشهد مقدس می باشد. جالب است بدانید که هتل ارس مشهد در سال ۱۳۸۰ با ۹ طبقه در بلوار فردوسی، حد فاصل میدان جانباز و چهار راه خیام تاسیس شد. اما نکته قابل توجه این است که هتل در سال ۱۳۸۴ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل ارس مشهد با ۶۰ باب واحد اقامتی طراحی شده است. تمام اتاق‌ها به دلیل فضای تمیز و مرتب سبب شده‌اند تا میهمان اقامت خوبی داشته باشند.
از جمله این اتاق‌ها می توان به اتاق سینگل، اتاق دبل، اتاق سه تخته(یک تخت سینگل با یک تخت دابل)، سوئیت چهار نفره(دو تخت سینگل با یک تخت دابل) و... اشاره کرد. رستوران هتل ارس مشهد با ظرفیت ۱۰۰ نفر می باشد. سالن غذا خوری هتل به دلیل فضای شیک و تمیزی که دارد سبب شده میهمان هنگام صرف غذا حس خوبی داشته باشد. مزیت رستوران هتل ارس مشهد که غذاهای خوشمزه را با سایر رستوران ها متمایز کرده است؛ استفاده از مواد اولیه تازه و آشپز های حرفه ای می باشد که سبب شده هتل از کیفیت غذایی خوبی برخوردار باشد.
بدنیست کمی در مورد امکانات هتل ارس مشهد صحبت کنیم. هتل ارس مشهد با داشتن امکانات عمومی نظیر کافی شاپ(سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کیک ها، دسرها)، خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، لاندری، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، اتاق چمدان، رستوران(سرو انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم)، آسانسور سبب شده تا رضایت میهمان را بالا ببرد.
لازم به ذکر است که هتل ارس علاوه بر دسترسی خوبی که به حرم مطهر دارد، فاصله بسیار مناسبی هم تا مراکز خرید مهمی همچون: مجتمع تجاری پروما، مرکز خرید پاژ دارد. از دیگر نقاط نزدیک به هتل ارس می توان به درمانگاه شوریده، بهترین سالن های زیبایی، مزون لباس عروس اشاره کرد. لازم به ذکر است که مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقامتگاه خود را تحویل دهند. هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۲ سال رایگان محاسبه خواهد شد .قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک به هتل ارس مشهد


فاصله تا پارک آبی ایرانیان (۷ کیلومتر و ۷۸۴ متر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن (۸ کیلومتر و ۲۵۲ متر)
فاصله تا پارک کوهسنگی (۱۳ کیلومتر و ۵۶۳ متر)
فاصله تا پایانه مسافربری امام رضا (ع)(۱۵ کیلومتر و ۱۷۵ متر)
فاصله تا ييلاق طرقبه (۱۹ کیلومتر و ۶۳۲ متر)
فاصله تا فرودگاه بین المللی (۱۹ کیلومتر و ۷۰۰ متر)
فاصله تا ييلاق شاندیز (۲۹ کیلومتر و ۸۴۶ متر)




امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است