search
menu

هتل امیر مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیر مشهد
امکانات عمومی هتل امیر مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امیر مشهد تا جاذبه های دیدنی مشهد

درباره هتل امیر مشهد


هتل امیر از هتل های دو ستاره شهر مقدس مشهد است که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۹ آغاز گردیده و در جهت بهبود کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده است. موقعیت مکانی این هتل در چهارراه شهدا و در فاصله نزدیک به حرم مطهر است که همین امر سبب گشته تا مورد توجه گردشگران زیادی قرار بگیرد. هتل امیر مشهد دارای ۳ طبقه و ۵۶ واحد اقامتی است. این هتل جزو هتل های باسابقه‌ در شهر مشهد است که با ارائه امکانات رفاهی عالی اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. هتل امیر از هتل‌ هایی است که با اقامت در آن می توانید پیاده به حرم بروید، همچنین به چندین مراکز خرید و جاهای دیدنی مشهد نیز نزدیک خواهید بود. از مزایای اقامت در هتل امیر می توان به ترانسفر و گشت درون شهری و برون شهری اشاره کرد. هتل امیر مشهد علاوه بر اینکه به حرم مطهر دسترسی آسانی دارد، به مکان هایی مانند بازار رضا، باغ موزه نادری، بازار مرکزی، مجتمع تجاری الماس شرق و... نیز نزدیک است، همچنین قیمت مناسب و کیفیت خدمات ارائه شده از جمله دلایل رزرو این هتل برای مسافران به شمار می روند.

امکانات عمومی هتل امیر مشهد


در هتل زیبای امیر تمامی شرایط و ضوابط هتلداری به خوبی رعایت می شود. از امکانات عمومی ارائه شده در هتل امیر مشهد می توان به کافی‌ شاپ، پارک کودک، گشت نیم روزی و گاوصندوق اشاره کرد. در صورت نیاز به لباسشویی نیز می توانید با پرداخت هزینه مربوطه لباس هایتان را به این بخش بسپارید. از جمله امکانات ارائه شده در لابی این هتل نیز می توان به میز تور و خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در کسب رضایت میهمانان نقش اساسی دارند. برای معلولین نیز در این هتل خدمات رفاهی مناسبی ارائه می شود تا اقامتی توام با آرامش داشته باشند. هتل امیر مشهد با امکانات و خدمات بسیار خوب خود نسبت به ستاره های هتل مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و در هنگام رزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می کنند. پارکینگ هتل امیر مشهد دارای ظرفیت ۲۰ خودرو بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل امیر مشهد دارای ۵۶ باب واحد اقامتی است. همه اتاق های موجود در این هتل بسیار شیک و مرتب طراحی شده اند و چیدمانی بی نظیر دارند. همگی به سیستم تهویه مطبوع هوا مجهز بوده و انواع اتاق‌های این هتل عبارتند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. اتاق ها دارای ظرفیت اضافی نیستند و باید در هنگام رزرو به تعداد نفراتتان دقت کنید. خدماتی مانند نظافت اتاق‌ ها در این هتل به طور روزانه انجام می گیرد و همه اتاق ها به امکاناتی مانند مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی بار باهزینه، رخت آویز، کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز هستند، مطمئن باشید اقامت در اتاق های این هتل انتخاب مناسبی برای مسافران خواهد بود.

رستوران هتل


رستوران این هتل با ظرفیت ۱۷۰ نفری آماده پذیرایی از مسافرین گرامی است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی به صورت منویی سرو می شود و برای تمامی سلیقه ها و ذائقه ها مناسب است. کیفیت غذا، مکان تمیز و شیک رستوران سبب جلب رضایت میهمانان این هتل می شود. در کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌ و خوراکی‌ سرو می شود. با اقامت در این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان به میهمانان ارائه می شود، اما وعده های ناهار و شام مستلزم پرداخت هزینه اضافی هستند.

فاصله هتل امیر مشهد تا جاذبه های دیدنی مشهد


فاصله تا موزه نادری: ۱۷۰ متر
فاصله تا حرم مطهر: ۹۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک علمی پروفسور بازیما: ۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است