search
menu

هتل آپارتمان آبا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آبا مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان آبا مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آبا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آبا مشهد


هتل آپارتمان آبا از هتل های یک ستاره در شهر مشهد است فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. این هتل آپارتمان در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و با پای پیاده حدودا ۱۲ دقیقه طول می کشد. هتل آپارتمان آبا دارای ۵ طبقه و ۳۰ واحد اقامتی است و جزو محبوب ترین محل های اقامت در این شهر به شمار می رود. پرسنل مجرب و آموزش دیده این هتل آپارتمان آماده پذیرایی از میهمانان گرامی از سراسر کشور هستند. هتل آپارتمان آبا مشهد را می توان یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های نوساز در این شهر به حساب آورد که در طی همین چند سال فعالیت خود در میان گردشگران و زائران به شهرت رسیده است. همچنین این هتل آپارتمان در بهترین نقطه از شهر قرار دارد و به دلیل دسترسی خوب به ایستگاه مترو و اتوبوس‌ و محیط شیک و قیمت مناسب جزو محبوب‌ترین‌ محل های اقامت در میان مسافران شناخته شده است و به دلیل همین موقعیت مکانی عالی، قیمت مناسب و کیفیت خوب مورد پسند بسیاری از گردشگران قرار می گیرد، به طوری که با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل آپارتمان اقامتی به یاد ماندنی و بی نظیری را تجربه می کنند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان آبا مشهد


هتل آپارتمان آبا مشهد دارای واحدهای اقامتی زیبا همراه با چیدمان ساده و شیک به عنوان مکانی دنج و آرام بخش برای اقامت در مشهد به شمار می رود. پس اگر به دنبال هتل آپارتمان خوب در مشهد هستید، اینجا محلی متناسب با انواع خواسته ها و سلیقه هاست. رستوران، كافی شاپ، تاكسی سرویس، اینترنت وای فای رایگان جزو امکانات عمومی ارائه شده در این هتل آپارتمان هستند. این مجموعه دارای امکانات مناسـبی است که از مشهورترین امکانات این هتل آپارتمان می توان به محل برگزاری جشن‌ ها، سمینارها و گردهمائی‌ های فرهنگی اشاره کرد. پارکینگ موجود در این هتل آپارتمان با ظرفیت ۲۰ خودرو در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند، علاوه بر آن می توان به لابی مجهز با ظرفیت ۴۰ نفر اشاره کرد. این لابی به عنوان مکانی مناسب برای رفع خستگی و گفت و گو است، همچنین می توانید از اینترنت وای فای رایگان در لابی هتل بهره مند شوید. از امکانات رایج دیگر در این هتل می توان به گشت نیم روزی و دسترسی راحت و آسان به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری همراه با هزینه جداگانه اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


اتاق ها و سوئیت های این هتل آپارتمان دارای طراحی جالبی هستند، همچنین همه اتاق ها چشم‌انداز زیبایی دارند. خدمات خانه‌داری و نظافت روزانه واحدها نیز به صورت رایگان توسط مسئولین مربوطه انجام می گیرند. هتل آپارتمان آبا شامل ۳۰ واحد اقامتی است که این واحدها شامل سوئیت دو نفره تا چهار نفره، آپارتمان یکخوابه پنج نفره و آپارتمان دوخوابه هفت نفره است. همه اتاق‌ ها دارای فضای جادار و شیکی هستند و همگی شامل امکاناتی نظیر وسایل پخت‌وپز، روم سرویس، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. در داخل واحدها نیز حمام اختصاصی مجهز به دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و تلویزیون وجود دارند. امکانات این هتل آپارتمان در مقابل قیمت مقرون به صرفه سبب جذب طرفداران زیادی شده است.

رستوران هتل


در این هتل آپارتمان رستورانی با ظرفیت ۵۰ نفر وجود دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و محلی در وعده های ناهار و شام با هزینه مجزا ارائه می شود. همچنین با اقامت در این هتل آپارتمان صبحانه برای همه واحدهای اقامتی به صورت رایگان ارائه می شود.

فاصله هتل آپارتمان آبا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا هلیوم پارک: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک علمی پروفسور بازیما: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است