search
menu

هتل زریوار مریوان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زریوار مریوان
امکانات هتل زریوار مریوان
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل زریوار مریوان

درباره هتل زریوار مریوان


هتل زریوار مریوان (به انگلیسی: Zrevar Hotel) موهبت بزرگی برای گردشگرانی که بلیط هواپیما چارتر را به منظور اقامت در طبیعت سرسبز و دل انگیز کردستان خریداری می کنند، به حساب می آید. این هتل سه ستاره که در نزدیکی دریاچه زریوار واقع شده، نه تنها در مکانی تماشایی و خوش آب و هوا واقع در طبیعت دیدنی مریوان قرار گرفته، بلکه از فضای دلنشینی نیز برخوردار بوده و امکانات رفاهی قابل قبولی را نیز در خود جای داده است.

امکانات هتل زریوار مریوان


هتل زریوار مریوان در زمینی با مساحت ۲۴ هزار متر مربع واقع شده و از امکانات رفاهی قابل قبولی نظیر نمازخانه، آسانسور، سالن اجلاس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق و فروشگاه بهره مند گشته است. این هتل با برخورداری از پارکینگی وسیع با ظرفیتی حدود ۱۰۰ خودرو، امکان سفر به این مکان را با خودروی شخصی نیز فراهم آورده و موجب شده است که میهمانان هتل قادر باشند وسیله نقلیه خود را با خیالی آسوده در پارکینگ رایگان این مکان رها سازند و هیچ نگرانی بابت امنیت خودروی خود نداشته باشند. تامین غذای میهمانان از وظایف اصلی هر هتلی که در مکانی دور از شهر واقع شده، محسوب می شود و هتل زریوار مریوان نیز با داشتن رستورانی باکیفیت به خوبی توانسته از پس انجام این کار برآید. رستوران هتل که در طبقه همکف آن واقع شده، از محیط پاکیزه و دلپسندی برخوردار بوده و قادر است کلیه نیازهای خورد و خوراک گردشگران و خریداران بلیط هواپیما را در طول اقامت در این اقامتگاه با ارائه انواع و اقسام غذاهای لذیذ و رنگارنگ تامین کند. ناگفته نماند که کافی شاپ هتل نیز دوشادوش رستوران به خدمات رسانی به میهمانان هتل مشغول بوده و با خدمات باکیفیتی که به میهمانان عرضه می دارد، توانسته است بر سطح رضایت گردشگران از این مکان بیفزاید.

خدمات هتل


به لطف بهره گیری از پرسنلی کارآزموده و متعهد، هتل زریوار مریوان توانسته است خدماتی باکیفیت و رضایت بخش را در حد و اندازه هتل هایی مجلل به میهمانان خود عرضه دارد. از خدمات خشکشویی و خانه داری گرفته تا تهیه بلیط هواپیما و پذیرش شبانه روزی، کلیه خدمات موردنیاز میهمانان در طول اقامت در این مکان با کیفیتی بسیار بالا انجام خواهد پذیرفت تا رضایت خاطر خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت و گردشگرانی که این هتل را برای اقامت برگزیدند، جلب گردند.

واحدهای اقامتی هتل


گرچه بیش از یک دهه از فعالیت هتل زریوار مریوان می گذرد، کلیه واحدهای اقامتی این هتل از لحاظ وضعیت ظاهری، در شرایط مطلوب و مساعدی بسر می برند. گفتنی است که این هتل از ۴۲ باب واحد اقامتی در ۷ طبقه تشکیل شده که هرکدام از دکوراسیونی جذاب بهره مند بوده و به زیبایی با کلیه تجهیزات اقامتی تزئین گشته است. وجود اسباب و وسایلی از قبیل: یخچال، تلویزیون، مبلمان، رخت آویز، کمدلباس و تلفن، اقامتی بی دغدغه را در این هتل تضمین ساخته و چیدمان جالب و رنگ آمیزی جذاب اتاق ها موجب شده است که حضور در این مکان، حتی اگر طولانی مدت نیز باشد، به هیچ وجه ملال آور و کسالت بار نگردد و همواره حس آرامش توام با نشاط و سرزندگی را به میهمانان منتقل کند.

موقعیت مکانی هتل


هتل زریوار مریوان در دل طبیعت سرسبز و تماشایی مریوان و در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی مریوان و محبوب ترین جاذبه های گردشگری کردستان واقع شده است و از نظر موقعیت مکانی، بهترین گزینه اقامتی برای افرادی که در پی مکانی دنج و آرام برای خلوت کردن با طبیعت هستند، محسوب می شود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل زریوار مریوان


فاصله هتل تا مجتمع ورزشی زاگرس مریوان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ملت مریوان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه زریوار:‌ ۳.۷۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک محلی کودک: ۴.۵۶ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر بازی مریوان: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است