search
menu

هتل نوروز مریوان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نوروز مریوان
امکانات رفاهی هتل نوروز مریوان
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل نوروز مریوان

درباره هتل نوروز مریوان


هتل نوروز مریوان (Newroz Hotel) را باید جزء اقامتگاه های خوب میان رده مریوان و حتی کشورمان دانست. این هتل سه ستاره که در مکانی بسیار مناسب واقع در میدان نوروز شهر خوش آب و هوای مریوان قرار گرفته، گستره وسیعی از گزینه های اقامتی مختلف و متنوع، از اتاق های معمولی یک تخته و دو تخته تا سوئیت های چند نفره را در خود جای داده و قادر است امکانات رفاهی فراوانی از قبیل: پارکینگ، کافی شاپ، پارک کودک و چایخانه سنتی را به خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه کند.

امکانات رفاهی هتل نوروز مریوان


همان طور که در ابتدا نیز ذکر گردید، هتل نوروز مریوان از امکانات رفاهی متعددی نظیر فضای سبز، پارک کودک، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، اتاق استعمال دخانیات، دستگاه واکس کفش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) برخوردار بوده و قادر است اقامتی شیرین و لذت بخش را برای گردشگران به ارمغان آورد. وجود پارکینگی امن و مطمئن با ظرفیتی حدود ۲۰ خودرو موجب شده که خیال میهمانان از بابت یافتن مکانی برای پارک وسایل نقلیه خود آسوده گردد و بدون هیچ دردسر و هزینه ای، ماشین خود را در محوطه پارکینگ هتل رها کنند. خوب است بدانید که مدیریت هتل به فکر دوستداران کتاب نیز بوده است، چراکه کتابخانه ای مناسب را برای این افراد در نظر گرفته تا اوقات بیکاری آن ها در هتل به بهترین شکل ممکن سپری گردد.

خدمات هتل


به لطف وجود پرسنلی کارآزموده و مجرب، هتل نوروز مریوان در این بخش نیز به خوبی درخشیده است. خدماتی از قبیل: خشکشویی، خانه داری، تور، خرید بلیط هواپیما چارتر، کرایه تاکسی، پذیرش شبانه روزی، بیدار باش و باربری در این هتل با کیفیتی در حد و اندازه هتل هایی ۵ ستاره صورت خواهد پذیرفت. همچنین خدمات برای معلولین نیز توسط پرسنل هتل نوروز مریوان به افراد کم توان و ناتوان ارائه خواهد شد تا این عزیزان نیز لحظاتی خوش را در این مکان تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


از نقاط قوت اصلی هتل نوروز مریوان، تنوع و تعدد واحدهای اقامتی آن است: از گزینه های اقامتی ساده و یک تخته گرفته تا اتاق هایی دو تخته، سه تخته، چهار تخته و حتی سوئیت هایی پنج نفره در پیش روی گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت قرار داده خواهد شد تا محدوده انتخابی این افراد در گزینش مکانی متناسب با بودجه و نیازشان وسیع و گسترده باشد. واحدهای اقامتی هتل که ۲۸ باب اتاق مبله و مجهز را شامل می شود، از دکوراسیونی دلنشین و چیدمانی جذاب برخوردار بوده و با کلیه تجهیزات اقامتی از قبیل: تلویزیون، یخچال، چای ساز، دراور، رخت آویز، کمدلباس، آباژور و مبلمانی شیک تزئین گشته اند. ناگفته نماند که صندوق اماناتی در داخل هر واحد اقامتی قرار داده شده تا خیال میهمانان هتل از بابت امنیت وسایل و تجهیزات گرانقیمت و باارزشی که دارند، در طول اقامت در هتل کاملا آسوده باشد.

موقعیت مکانی هتل


در مورد موقعیت جغرافیایی هتل نوروز مریوان نیز باید گفت که این هتل در مکانی خوش آب و هوا و واقع شده و از منظره بسیار تماشایی طبیعت اطراف خود به خوبی بهره برده است. قرار گرفتن هتل در مکانی مطلوب موجب شده این مکان به برخی اماکن دیدنی کردستان و جاذبه های گردشگری مریوان نظیر مجمتع ورزشی زاگرس، پارک ملت مریوان و دریاچه زریوار بسیار نزدیک باشد و دستیابی به شماری از محبوب ترین جاذبه های طبیعی و شگفت انگیز این منطقه در اندک زمانی صورت گیرد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل نوروز مریوان


فاصله هتل تا شهربازی لاوین مریوان: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک ملت مریوان: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع ورزشی زاگرس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی قلای ایمام:‌ ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه زریوار:‌ ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است