search
menu

هتل کریم خان زند ملایر

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کریم خان زند ملایر
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کریم خان زند ملایر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل کریم خان زند ملایر


هتل دو ستاره کریم خان زند ملایر، یک اقامتگاه مناسب و دو ستاره برای مهمانانی است که به این شهر سفر کرده و قصد اقامت مقرون با صرفه و مرغوب دارند. هتل کریم خان زند ملایر در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسیده و با موقعیت مکانی خوب، امکانات رفاهی مطلوب و برخورداری از چشم انداز زیبای دریاچه کوثر اقامت راحت و دلنشینی برای مهمانان فراهم می کند. مهمانانی که بلیط هواپیما را برای بازدید از جاهای دیدنی همدان و جاذبه های ملایر می خرند و چند روزی را در ملایر سپری می کنند، هتل کریم خان زند ملایر گزینه خوبی برای اقامتشان به حساب می آید. کارکنان هتل (Karim Khan Zand Hotel Malayer) نیز تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان را راضی و خرسند نگه دارند.

امکانات کلی هتل


در هتل کریم خان زند ملایر امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به ملایر سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۵۰۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در سراسر هتل اعم از اتاق ها، لابی و محوطه هتل مهمانان می توانند به اینترنت وای فای رایگان و نامحدود دسترسی داشته باشند. لابی بزرگ هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه دوم واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، صندوق امانات، نمازخانه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، خدمات بیدارباش، خدمات اینترنتی، لاندری و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور، خوش برخورد و مهربان هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه هتل فضای سبز طراحی شده که برای تنفس، استراحت و قدم زدن بسیار مناسب است. یک تالار ضیافت و پذیرایی نیز در طبقه منفی یک با ظرفیت ۸۰۰ نفر وجود دارد که میزبان مهمانی ها و عروسی ها است.

اتاق های هتل


هتل چهار طبقه کریم خان زند ملایر دارای ۲۸ اتاق و ۷۲ تخت است. مهمانان می توانند اتاقی را که مناسب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و چهار تخته هستند. وضعیت دید اتاق ها را منظره ای از کوه، خیابان و محوطه هتل تشکیل می دهد. در تمام طبقات پله های اضطراری وجود دارند. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مهم مانند مبلمان، میز، یخچال، مینی بار (با هزینه)، دراور، آباژور، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش (اسپیلت، شوفاژ،فن کوئل)، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان) و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.

رستوران هتل


در طبقه اول هتل رستوران سفره خانه سنتی با ظرفیت ۳۰ نفر وجود دارد که انواع غذاهای سنتی و ایرانی برای مهمانان تهیه و طبخ می کند. در طبقه همکف نیز سالن صبحانه خوری با ظرفیت ۱۵۰ نفر وجود دارد که از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح آماده ارائه صبحانه به مهمانان است.

فاصله هتل کریم خان زند ملایر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه لطفعلیان ملایر: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن ملایر: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا تپه نوشیجان: ۱۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است