search
menu

درباره هتل آبگرم محلات

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آبگرم محلات
امکانات هتل آبگرم محلات
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آبگرم محلات

درباره هتل آبگرم محلات


هتل آبگرم محلات (Mahallat Hot Spring Hotel) برای اقامتی آسوده در شهر دیدنی و خوش منظره محلات، از گزینه های ممتاز و بسیار باکیفیت محسوب می شود، چراکه طیف وسیعی از امکانات رفاهی، از رستوران و کافی شاپ گرفته تا استخر و پارکینگ را در محوطه وسیع خود جای داده است. این هتل سه ستاره در فاصله ۲۵ کیلومتری محلات و جاده آبگرم واقع شده و به خوبی از برکت وجود مناظر شگفت انگیز این خطه و چشمه های درمانی آب گرم متعددی که در جای جای این منطقه قرار گرفته‌اند، برای میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت بهره جسته است.

امکانات هتل آبگرم محلات


همانطور که گفته شد، هتل آبگرم محلات در بخش امکانات رفاهی هیچ کم و کسری ندارد و قادر است هرآنچه را که برای اقامتی دل انگیز و بیادماندنی بدان نیاز است، به گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما ارزان به این شهر دیدنی سفر می کنند، ارائه دهد. به منظور رفاه و آسایش میهمانان، استخری مناسب در محوطه هتل آبگرم محلات گنجانده شده تا خستگی سفر و گشت و گذار در طبیعت چشم نواز و شگفت انگیز محلات با آرمیدن در آب های پاکیزه آن از تن گردشگران زدوده گردد. وجود امکانات رفاهی مختلفی از قبیل: آسانسور، فضای سبز، کپسول آتش نشانی، نمازخانه، دستگاه فکس و پرینت و فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، پارک کودک، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در لابی)، سیستم تهویه مطبوع و پارکینگی رایگان با گنجایش ۷۰ خودرو، این هتل را به اقامتگاهی بی کم و کاست مبدل کرده است. ناگفته نماند که علاوه بر کافی شاپی دنج و مناسب، چایخانه سنتی بسیار دلنشین و دوست داشتنی نیز در این هتل تعبیه شده است تا انواع و اقسام دم نوش های آرامش بخش و نوشیدنی های سنتی نیز به میهمانان هتل ارائه گردد.

رستوران هتل


بی تردید برای هتلی در این سطح، رستورانی باکیفیت نیاز است و خوشبختانه چنین نیز هست و رستورانی برگزیده با فضایی دلپذیر و سرآشپزانی ماهر در طبقه همکف هتل جای گرفته است. این رستوران از گنجایشی به ظرفیت ۱۱۰ نفر برخوردار بوده و از محیطی پاکیزه و دلپسند و کارکنانی خوش برخورد و مسلط به آداب پذیرایی تشکیل گشته است.

خدمات هتل


اقامت در هتل جهانگردی آبگرم محلات مزایای بسیاری دارد که یکی از آن ها بهره گیری از خدمات باکیفیت کارکنان مجرب و کارآزموده این اقامتگاه است. خدماتی از قبیل: نظافت و خانه داری، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، باربری، اینترنت پرسرعت وایفای و ماساژ در این هتل به کلیه گردشگران و خریداران بلیط هواپیما چارتر ارائه می گردد تا رضایت صد در صدری آن ها در طول اقامت در این هتل جلب گردد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۵۷ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه اسباب و وسایل رفاهی اعم از تلویزیون، یخچال، مبلمانی شیک و مجلل (در برخی واحدها)، میز و صندلی، تخت خواب هایی راحت، دراور، چای ساز و رخت آویز در هتل آبگرم محلات گنجانده شده تا دست گردشگران در انتخاب واحدی مناسب باز باشد. همچنین وجود طرح های اقامتی مختلفی از قبیل: اتاق های دو تخته و سه تخته، سوئیت های چهار نفره و ویلاهای یک خوابه در این هتل، خیال گردشگران را از بابت یافتن مکانی متناسب با تعداد نفرات و نیازهایشان آسوده ساخته است. از آنجایی که امکان پخت و پز در برخی از واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد، امکان طبخ غذا برای افرادی که دوست دارند غذای خود را آماده کنند، نیز فراهم گردیده است.

موقعیت مکانی هتل


همان طور که پیش تر نیز بدان اشاره شد، هتل آبگرم محلات در جاده دلیجان واقع در ۲۵ کیلومتری محلات و در نزدیکی برخی از مواهب طبیعی و چشمه های آب گرم محلات قرار گرفته است. به لطف موقعیت مکانی هتل، گردشگرانی که در این مکان اقامت می کنند، قادر خواهند بود از مناظر طبیعی اطراف هتل و هوای دل انگیز این منطقه لذت ببرند و اقامتی خاطره انگیز را در این مکان تجربه کنند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آبگرم محلات


فاصله هتل تا امامزاده فضل و یحیی: ۲۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع تفریحی تجاری نور محلات: ۲۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی محلات: ۲۷.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک سرچشمه آب سرد محلات: ۲۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آتشکده آتشکوه: ۳۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است