search
menu

هتل جهانگردی لار

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانسرای جهانگردی لار
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به مهمانسرای جهانگردی لار

درباره مهمانسرای جهانگردی لار


مهمانسرای جهانگردی لار (Lar Tourism Hotel) بیش از چهار دهه است که به میزبانی از گردشگرانی که بلیط هواپیما شیراز را برای اقامتی بیادماندنی در شهر تماشایی و تاریخی لار خریداری می کنند، مشغول است و در طول این مدت توانسته با ارائه امکاناتی قابل قبول و خدماتی رضایت بخش، کارنامه درخشانی از خود برجای گذارد و رضایت حداکثری گردشگرانی را که با بودجه اقامتی محدودی به این شهر دیدنی سفر می کنند، جلب کند. وجود امکانات رفاهی مناسب، واحدهای اقامتی دلباز و وسیع، موقعیت مکانی مطلوب و کارکنانی مجرب و مسلط به آداب پذیرایی موجب گردیده است که مهمانسرای جهانگردی لار در زمره برترین هتل های سه ستاره استان دوست داشتنی فارس و شهر شگفت انگیز لار قرار گیرد.

امکانات رفاهی هتل


از آنجایی که مهمانسرای جهانگردی لار جزء اقامتگاه های سه ستاره کشورمان محسوب می شود، انتظارات از این هتل در بخش امکانات رفاهی بالاست و باید گفت که خوشبختانه این هتل تاکنون توانسته است به شایستگی تمامی انتظارات گردشگران را برآورده سازد. از رستوران و کافی شاپ گرفته تا پارک کودک و کافی نت، محدوده وسیعی از امکانات رفاهی در این هتل در اختیار گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت قرار خواهد گرفت تا اقامتی دل انگیز و بیادماندنی را در شهر دیدنی لار تجربه کنند. پارکینگ هتل که از فضایی روباز و وسیع با ظرفیت ۸۰ خودرو برخوردار است، گردشگران را از دردسر یافتن مکانی برای پارک رها ساخته و موجب شده است که بسیاری از افراد با خیالی آسوده با استفاده از خودروی شخصی خود به این مکان سفر کنند.
گفتنی است که مهمانسرای جهانگردی لار با دربرگرفتن فضای سبزی تماشایی و دلنواز، جلوه شگفت انگیزی از طبیعت چشم نواز و دل انگیز لار را پیشکش میهمانان خود کرده است تا گردشگران حتی بدون خروج از هتل نیز قادر باشند از تماشای مواهب طبیعی لار بهره مند گردند. کافی شاپ، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) و دستگاه فتوکپی و فکس از دیگر امکاناتی است که در طول اقامت در مهمانسرای جهانگردی لار در دسترس میهمانان قرار خواهد گرفت.

رستوران هتل


در طبقه همکف مهمانسرای جهانگردی لار، رستورانی باکیفیت گنجانده شده تا کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان را تامین گرداند. این رستوران از ظرفیتی برابر با ۱۵۰ نفر برخوردار بوده و قادر است طیف وسیعی از غذاهای لذیذ ایرانی را در فضایی پاکیزه و با بکارگیری از پرسنلی کاربلد و خوش برخورد برای میهمانان خود طبخ و سرو نماید.

خدمات هتل


مزیت های اقامت در مهمانسرای جهانگردی لار صرفا به بهره مندی از امکانات آن محدود نمی شود، چراکه این هتل قادر است خدمات مختلفی از قبیل: روم سرویس شبانه روی، باربری و بیدار باش را به کلیه میهمانان هتل ارائه کند و آن ها را در تجربه اقامتی آسوده یاری رساند. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وایفای نیز از همان بدو ورود به طور رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا هیچ کمبودی را در طول مدت اقامت در این مکان احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۲۴ باب واحد اقامتی در دو طبقه و در قالب طرح هایی نظیر اتاق هایی دو تخته و سوئیت هایی دو نفره در این هتل در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت. وجود اسباب و وسایل رفاهی مختلفی نظیر یخچال، تلویزیون، مبلمان، تخت خواب، آباژور، میز تحریر، چای ساز، کمد لباس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی و استحمام در تک تک واحدهای اقامتی مهمانسرای جهانگردی لار موجب گردیده است که رفاه و آسایش مطلق میهمانان در طول اقامت در این هتل تامین گردیده و حس حضور در خانه به آن ها منتقل گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به مهمانسرای جهانگردی لار


فاصله هتل تا پارک بازی لارستان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه اژدها پیکر: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار قیصریه لار: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ تاریخی نشاط: ۶.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه همایون دژ: ‌۲۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است