search
menu

هتل زمرد خوی

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زمرد خوی
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زمرد خوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل زمرد خوی


یکی از هتل‌های خوب ۲ ستاره در شهرستان خوی، استان آذربایجان غربی هتل زمرد خوی است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و برای مهمانان امکانات رفاهی مناسب و مرغوب فراهم می‌کند. شهرستان خوی در فاصله ۱۵۰ کیلومتری با ارومیه قرار دارد و برای گشت‌وگذار کوتاه‌مدت و بازدید از مناظر طبیعی مقصد خوبی به حساب می‌آید. هتل هفت طبقه زمرد خوی (Zomorod Hotel)، با توجه به دو ستاره بودنش، برای داشتن اقامت راحت و دل‌نشین گزینه خوبی است و به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد، دسترسی از آن به مرکز شهر سریع و آسان است. پرسنل هتل نیز بسیار زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مهمانان از خدمات ارائه شده رضایت خاطر داشته باشند.

امکانات عمومی هتل


امکانات رفاهی و خدمات در نظر گرفته شده در این هتل برای داشتن اقامت به‌یادماندنی و آسان بسیار مناسب هستند. مهمانانی که بلیط هواپیما ارومیه می‌خرند، می‌توانند با کرایه خودرو چند روزی را هم در خوی سپری کرده و حال و هوایی عوض کنند. بسیاری از مهمانان نیز سفر با خودروی شخصی‌شان را به خرید بلیت هواپیما ترجیح می‌دهند. درهرصورت، مهمانانی که به وسیله خودرو به خوی سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۶۰ خودرو استفاده کنند و از بابت امنیت ماشین نگرانی نداشته باشند. در این هتل مهمانان می‌توانند در اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند. در طبقه اول هتل یک سالن کنفرانس با ظرفیت ۵۰۰ نفر وجود دارد که دارای تجهیزاتی از قبیل ویدیو پروژکتور، نورپردازی مناسب و خدمات صوتی و تصویری است و از همایش‌ها و نشست‌های متعدد میزبانی می‌کند.
لابی هتل نیز با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه همکف هتل واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق سیگار، دستگاه واکس کفش، صرافی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. مهمانان در لابی هتل مورد استقبال گرفته و پذیرش می‌شوند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت خدماتی از قبیل روم سرویس، فتوکپی، فکس، پرینت و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با خوش‌رویی و صبوری مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


در هفت طبقه هتل زمرد خوی ۲۸ واحد اقامتی وجود دارد و درمجموع ۶۸ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون در این هتل وجود دارند و مهمانان می‌توانند اتاق مدنظرشان را با توجه به نیازها و اولویت‌هایشان انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت‌های یک نفره، دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره هستند.
وضعیت دید اتاق‌ها را نمای خیابان تشکیل می‌دهد. در همه اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسب نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، رخت‌آویز، کمد لباس، یخچال، مینی بار (با هزینه)، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (کولرآبی، فن کوئل)، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون ال سی دی با شبکه‌های استانی دیجیتال و شبکه پخش فیلم، تلفن (داخلی)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش) و دمپایی وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها نیز رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.

رستوران هتل


در طبقه اول هتل یک رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت ایرانی را برای مهمانان تهیه و طبخ می‌کند. مهمانان می‌توانند غذای موردعلاقه‌شان را از منوی رستوران انتخاب کرده و سفارش دهند.

فاصله هتل زمرد خوی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سورپ سرکیس: ۴۰۰ متر
فاصله تا آرامگاه شمس تبریزی: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه خوی: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار تاریخی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا دروازه سنگی خوی (قالا قاپیسی): ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پل خاتون: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است