search
menu

هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر
فاصله هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر تا اماکن مهم شهر

درباره هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر


هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ در بلوار ساحلی فعالیت خود را آغاز نمود. هتل آپارتمان بامانی خرمشهر با دارا بودن ۲۲ باب اتاق و سوئیت در شش طبقه پذیرای میهمانان محترم و مسافران عزیز در شهر زیبای خرمشهر می باشد. یکی از اماکن مهم اداری خرمشهر اداره کل گمرک است که از هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر با پیمودن مسافت ۳ کیلومتر میسر می شود. میهمانان گرامی می توانند از هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر با پیاده روی و پیمودن مسافت حدودا ۱۵ متر به تماشای رودخانه کارون بروند. قابل توجه میهمانان محترم، برخی از اتاقهای هتل آپارتمان سه ستاره بارمانی خرمشهر فاقد پنجره و پارکینگ رایگان می باشند.
امکانات کلی هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر شامل: پاركينگ، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، لابی سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس شبانه روزی می باشند. امکانات غذاخوری ورستوران و کافی شاپ هر سه در هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر جهت رفاه حال مسافران آماده ارائه خدمات می باشند. سالن صبحانه خوری هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر واقع در طبقه اول با ظرفیت ۵۰ نفر (ساعت سرو صبحانه: ۷:۰۰ الی ۱۰:۰۰) و کافی شاپ هتل واقع در محیط لابی با ظرفیت ۱۰ نفر (ساعت کاری: ۲۴ ساعته) و جالب است بدانید که سفره خانه سنتی هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر واقع در پشت بام با ظرفیت ۴۰ نفر (ساعت کاری: ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰) جهت پذیرایی از مهمانان محترم آماده هستند. بد نیست بدانید که کارکنان هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر به دوزبان عربی و انگلیسی تسلط کامل دارند. از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده از هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر می توان؛ اينترنت در لابی اينترنت در اتاق، تلويزيون LED در لابی، مبل، ميز، روم سرويس، خدمات بيدار باش، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، تبديل ارز، فكس، اتاق چمدان،فتوكپي، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها و پارکینگ رایگان ومسقف واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۵ ماشین را نام برد.
قوانین مربوط به هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر اینگونه تعریف شده اند:اقامت کودکان زیر ۲ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه ) رایگان و هزینه اقامت کودکان بین ۲ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه معادل نیم بهای تخت اضافه به ازای هر شب خواهد بود. قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت. شما در سفر خود به شهر زیبا و مهمان نواز خرمشهر و اقامت در هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر بهترین لحظات و خاطرات را با خود به یادگاری خواهید برد.

فاصله هتل آپارتمان بارمانی خرمشهر تا اماکن مهم شهر


فاصله هتل تا فرودگاه آبادان: ۱۶ دقیقه با با ماشین
فاصله هتل تا اروند رود: ۲۱دقیقه با با ماشین
فاصله هتل تا پایانه اتوبوسرانی آبادان: ۲۵ دقیقه با با ماشین
فاصله هتل تا پل کابلی: ۲۵ دقیقه با با ماشین
فاصله هتل تا بازار مرکزی: ۲۶ دقیقه با با ماشین
فاصله هتل تا کلیسا ارامنه آبادان: ۲۷دقیقه با با ماشین
فاصله هتل بارمانی تا موزه آبادان: ۲۹ دقیقه با با ماشین




امکانات هتل
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است