search
menu

هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار
امکانات رفاهی هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار

درباره هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار


هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار (Pedari Guesthouse) از گزینه های اقامتی مقرون بصرفه استان اصفهان و شهر دل انگیز خوانسار است که از ۷ باب واحد آپارتمانی شیک و بازسازی شده تشکیل گردیده و از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار گشته است. وجود مزایای فراوانی از قبیل: موقعیت مکانی مناسب، کارکنانی خوش برخورد و کاربلد، نرخ اقامتی منصفانه و امکانات رفاهی متنوع موجب گردیده که هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار به گزینه نخست اقامتی گردشگرانی که قصد دارند در مکانی خوش آب و هوا واقع در دل طبیعت بسیار تماشایی و شگفت انگیز شهر دیدنی خوانسار اقامت کنند، مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار


با وجود اینکه سرای پدری خوانسار، هتل آپارتمان محسوب می شود، از امکانات قابل قبولی برخوردار بوده و قادر است اقامتی خوش و بیادماندنی را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت رقم بزند. در این هتل پارکینگ رایگانی وجود دارد که این امکان را برای میهمانان فراهم کرده تا خودروی شخصی خود را با خیالی آسوده در محوطه امن این مکان پارک کرده و اقامتی بی دغدغه را تجربه کنند. برای آسودگی بیشتر خاطر میهمانان، صندوق اماناتی در این هتل قرار داده شده تا از وسایل قیمتی و گرانبهای میهمانان در طول اقامت در این هتل به خوبی محافظت شود.
خوب است بدانید که مدیریت هتل برای سرگرم کردن کودکان شما نیز چاره ای اندیشیده و محوطه دل انگیزی را برای بازی و تفریح دلبندان شما در هتل تعبیه کرده است. نمازخانه، اتاق چمدان، چایخانه سنتی، سیستم تهویه مطبوع، شبکه پخش فیلم و دستگاه پرینت و فکس از دیگر امکاناتی است که در مدت اقامت در هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند که هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار از رستورانی باکیفیت نیز بهره برده است: این رستوران که در ساختمان قدیم هتل واقع شده، از فضایی دل انگیز، منویی پر و پیمان و لبریز از غذاهای لذیذ و رنگارنگ و در آخر کارکنانی مجرب و کارآزموده، کارکنانی که برای جلب رضایت شما تمام تلاش خود را بکار می بندد، تشکیل شده است.

خدمات هتل


همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، کارکنان هتل از هیچ کوششی برای جلب رضایت شما دریغ نخواهند کرد و خدماتی در حد و اندازه هتل هایی ممتاز را به شما عرضه خواهند داشت. خدماتی از قبیل: کرایه تاکسی، روم سرویس، خانه داری و پذیرش شبانه روزی در این هتل به کلیه میهمانان ارائه خواهد گشت تا هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در این مکان احساس نکنند. همچنین خدمات اینترنت پرسرعت نیز در همان بدو ورود به گردشگران ارائه خواهد شد تا هیچ فردی از لذت گشت و گذار در فضای مجازی در طول مدت اقامت در هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار محروم نماند

واحدهای اقامتی هتل


هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار از ۷ باب واحد آپارتمانی در دو بخش ساختمان قدیم (بازسازی شده) و ساختمان جدید (تازه ساز) تشکیل شده و به گزینه های اقامتی گوناگونی نظیر سوئیت سه نفره، سوئیت چهار نفره، سوئیت پنج نفره و سوئیت هشت نفره مشتمل گردیده است. کلیه واحدهای اقامتی هتل با اسباب و وسایل اقامتی نظیر تلویزیون، یخچال، رخت آویز، کمد لباس، چای ساز، میز تحریر، مبلمان و تخت خواب چیدمان گردیده و به سیستم های پیشرفته تهویه مطبوع و اعلام حریق مجهز شده اند.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار


به لطف موقعیت مکانی مناسب هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار، امکان دسترسی به برخی جاهای دیدنی خوانسار نظیر پارک سرچشمه، بقعه بابا ترک و مسجد جامع خوانسار در اندک زمانی میسر گردیده است. وجود برخی از اماکن تجاری و مواهب طبیعی خوانسار در نزدیکی این هتل خوش منظره موجب شده که دستیابی به آن ها با هزینه ای ناچیز و حتی با پای پیاده نیز امکان پذیر باشد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان سرای پدری خوانسار


فاصله هتل تا پارک سرچشمه خوانسار: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا خانه تاریخی حبیبی خوانسار: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا بقعه باباترک خوانسار: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا چشمه بابا پیر: ‌۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مقبره شیخ ابا عدنان قریشی: ۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است