search
menu

مجتمع اقامتی سلامت کرمانشاه

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع اقامتی سلامت کرمانشاه
امکانات عمومی مجتمع اقامتی سلامت کرمانشاه
واحدهای اقامتی مجتمع و امکانات آن‌ها
رستوران مجتمع اقامتی
فاصله مجتمع اقامتی سلامت کرمانشاه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره مجتمع اقامتی سلامت کرمانشاه


مجتمع اقامتی سلامت کرمانشاه یکی از محل‌های اقامت در شهر کرمانشاه است که موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و برای تمامی مسافران دسترسی راحتی دارد. این مجتمع مختص دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمان کرمانشاه است ولی استفاده از آن برای عموم آزاد است. این مجتمع اقامتی دنج بوده و از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. سپس در سال ۱۳۹۹ برای رفاه مسافران مورد بازسازی کامل قرار گرفت تا از مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما کرمانشاه راهی این دیار می‌شوند، میزبانی کند. اینجا با امکانات رفاهی خوب خود محل مناسبی از لحاظ هزینه برای اقامت مسافران به شمار می‌رود تا سفری به‌یادماندنی و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنند. مجتمع اقامتی سلامت دارای دو طبقه و ۱۴ اتاق است و مسافرانی که این محل را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند، احساس راحتی خواهند کرد. فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه نیز در فاصله ۸ کیلومتری از این مجتمع واقع‌ شده است، بنابراین مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر کرمانشاه می‌شوند، به راحتی می‌توانند به این مجتمع دسترسی داشته باشند. البته لازم به ذکر است که ترانسفر فرودگاهی رایگان وجود ندارد، بنابراین باید از تاکسی‌های فرودگاهی استفاده کنید. اطراف هتل را فضای سبز فرا گرفته است.

امکانات عمومی مجتمع اقامتی سلامت کرمانشاه


پذیرش در این مجتمع به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران استقبال می‌کنند. با توجه به اینکه شهر کرمانشاه جاهای دیدنی زیبا و بکری دارد، برای بازدید از این جاهای دیدنی کرمانشاه می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در مجتمع اقامتی بهره‌مند شوید. برای آن دسته از مسافرانی که ماشین شخصی دارند، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته ‌شده است و استفاده از این پارکینگ برای مسافران رایگان است. در بخش لابی برای ۱۰ مسافر ظرفیت وجود دارد و در این قسمت می‌توانید از اینترنت وای فای با حجم محدود به صورت رایگان بهره‌مند شوید. آمفی‌تئاتر این مجتمع برای برگزاری همایش و کنفرانس در نظر گرفته ‌شده است. در قسمت ورودی نیز سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی تعبیه‌ شده است. براساس قوانین این مجتمع بردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع اعلام‌ شده است. با اقامت در این مجتمع می‌توانید از خدمات تور و گردشگری بهره‌مند شوید و از جاهای دیدنی بازدید کنید. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا استفاده کنید.

واحدهای اقامتی مجتمع و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در این مجتمع عبارت‌اند از: اتاق سه تخته اقتصادی، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئیت دو نفره دوبل VIP. خدمات مربوط به خانه‌داری و نظافت روزانه انجام می‌گیرد. در داخل واحدهای اقامتی این مجموعه امکاناتی نظیر یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع هوا وجود دارد. تمامی اتاق‌ها چشم‌اندازشان رو به خیابان است. با توجه به قوانین رایج در این محل زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است. سایر خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از: مبلمان، چای‌ساز، کمد لباس، آب رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم اعلام حریق. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است، همچنین برای اقامت کودکان ۲ تا ۶ سال نیز نیم‌بها بوده و برای کودکان بالای ۶ سال به طور کامل دریافت می‌شود.

رستوران مجتمع اقامتی


رستوران موجود در این مجتمع در طبقه همکف دایر بوده و برای ۱۰۰ نفر ظرفیت وجود دارد. در این رستوران هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شوند. همچنین بخشی از رستوران به کافی‌شاپ اختصاص دارد که از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده ارائه خدمات به مسافران است.

فاصله مجتمع اقامتی سلامت کرمانشاه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سنتی کرمانشاه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پارینه سنگی زاگرس: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا طاق بستان: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری ارگ: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا پل کهنه: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است