search
menu

هتل لاله بیستون کرمانشاه

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لاله بیستون کرمانشاه
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل لاله بیستون کرمانشاه تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل لاله بیستون کرمانشاه


هتل لاله بیستون کرمانشاه از گروه هتل های بین المللی لاله است که هتل های مختلف آن در شهرها و نقاط مختلف ایران افتتاح شده اند. در زمان های گذشته که هتل ها و مسافرخانه ها به شکل امروزی نبودند، کاروانسراهای بین راهی فعالیتی مشابه هتل های امروزی داشتند و مسافرانِ خسته راه می توانستند در این کاروانسراها کمی استراحت کرده و پس از تجدید قوا به مسیر خود ادامه دهند. طبیعی است که با گذشت زمان کاروانسراها نیز دیگر استفاده چندانی نداشته و تنها به عنوان اثری تاریخی از آن ها یاد می شد. اما چندسالی است که این آثار تاریخی با کمی مرمت و تغییر کاربری جانی دوباره گرفته و فعالیت خود را به شکلی مدرن تر ادامه می دهند.
هتل لاله بیستون یکی از این تغییر کاربری ها است که روحی تازه به جان یکی از آثار تاریخی بیستون دمیده و ترکیب زیبایی از گذشته و امروز ایران را به نمایش گذاشته است. این هتل لوکس با قرار گیری در سایت جهانی بیستون بهترین موقعیت مکانی را به خود اختصاص داده است. هتل ۵ ستاره لاله بیستون با خدمات و امکانات مدرن خود در کنار سبک معماری و مهمان نوازی سنتی ایرانی تجربه ای متفاوت از اقامت و سفر را به شما ارائه خواهد داد.

امکانات اتاق های هتل


هتل لاله بیستون ۲۰واحد اقامتی مختلف از سوییت های استاندار و رویال گرفته تا سوییت های امپریال دارد. طراحی اتاق ها و سوییت ها به سبک معماری سنتی است تا حس و حال قدیمی کاروانسرا حفظ شده و آسیبی به بافت تاریخی منطقه زده نشود. اگر در مورد سبک معماری اتاق ها کنجکاوید بد نیست بدانید که در طراحی آن ها از سبک معماری دوره صفوی الهام گرفته شده است. این هتل به همه اتاق های خود خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ارائه می دهد.
اتاق های هتل امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع ندارند اما در عوض سیستم گرمایش و سرمایش دارند. همه اتاق ها امکاناتی مانند آباژور، دراور، رخت آویز، کمد لباس، پاور سوئیچ و امکان شارژ وسایل الکترونیکی دارند. مینی بار با هزینه، یخچال و مبلمان از دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند. داخل هر اتاق صندوق اماناتی قرار داده شده تا مهمانان نگران امنیت وسیله های ارزشمند خود و گم شدنشان نباشند. همه اتاق ها دارای تلویزیون ال ای دی هستند. مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت را خواهند داشت. اتاق ها دارای لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان، حوله و شسوار هستند.

امکانات و خدمات هتل


هتل لاله بیستون کرمانشاه کافی شاپ آرام و دنجی دارد که انواع نوشیدنی های گرم و سرد را همراه با اسنکی سبک در اختیار مهمانان می گذارد در حالی که کمی آن سو تر رستوران سنتی هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از مهمانان است. از خوبی های این هتل داشتن اجرای موسیقی زنده در هتل اشاره کرد که شور و نشاط خاصی را به مهمانان می دهند. این هتل فروشگاه صنایع دستی و سوغات هم دارد و دیگر نیازی نیست که مهمانان برای خرید سوغات مسیر طولانی ای تا شهر و روستاهای اطراف بروند. هتل لاله بیستون خدمات و امکاناتی مانند اتاق چمدان، خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات بیدارباش، آرایشگاه و غیره را ارائه می دهد. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که سفر با خودروی شخصی را به خرید بلیط هواپیما ترجیح داده اند، بد نیست بدانید که هتل لاله فضایی را به عنوان پارکینگ برای شما در نظر گرفته است.

فاصله از هتل لاله بیستون کرمانشاه تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا مجموعه تاریخی بیستون: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا تندیس هرکول: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا غار پرآو: ۲۳.۷ کیلومتر
فاصله تا طاق بستان: ۳۰.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پارینه سنگی زاگرس: ۳۷.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی: ۳۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است