search
menu

اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه کرمانشاه

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه کرمانشاه
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه کرمانشاه
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه کرمانشاه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه کرمانشاه


اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه در شهر تاریخی و باستانی و بسیار دیدنی کرمانشاه قرار دارد. این بوتیک هتل یک خانه تاریخی متعلق به دوره قاجاریه است و به تازگی در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. این هتل به مرکز شهر کرمانشاه نزدیک است و به جاهای دیدنی کرمانشاه دسترسی بسیار خوبی دارد. اگر بلیط هواپیما کرمانشاه خریداری کرده اید، نگران دوری فرودگاه از هتل نباشید؛ زیرا مسافت عمارت بامگاه تا فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه حدود ۳۰ دقیقه با ماشین است. در صورتی که با قطار به شهر منحصر به فرد کرمانشاه سفر می کنید؛ از ایستگاه راه آهن کرمانشاه تا هتل تنها فاصله ای حدود ۲۹ دقیقه را باید طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه کرمانشاه


در اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه کرمانشاه، علی رغم بافت سنتی و تاریخی اش تجهیزاتی در آن تعبیه شده اند تا مسافران اقامتی خوش و راحت را داشته باشند. امکانات و خدماتی که در این هتل وجود دارند شامل این موارد هستند: لابی دنج، پارکینگ رایگان روباز، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، کافی شاپ، چای خانه سنتی، رستوران سنتی، صبحانه، حیاط با دکوراسیونی چشم گیر و یک حوض در میان آن، سرویس بهداشتی ایرانی اشتراکی در بیرون اتاق ها، تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی، اتاق نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری و فروش بلیط. اگر بلیط هواپیما دارید می توانید برای سهولت رفت و آمد از ترانسفر رفت هتل استفاده کنید. برای علاقه مندان به رانندگی و گشت در شهر با ماشین، امکان کرایه خودرو وجود دارد. اگر به گردش در شهر با تور تمایل دارید از خدمات تور بهره ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه کرمانشاه ۲ طبقه و ۸ باب سوئیت و اتاق دارد. این هتل سنتی ۸ اتاق و ۲۶ تخت دارد که شامل دو اتاق دو تخته، سه اتاق سه تخته، دو اتاق چهار تخته و یک اتاق پنج تخته است. اتاق های این هتل با طراحی تاریخی و جذاب شما را به حدود دویست سال پیش در زمان قاجاریه می برد و حس و حالی نوستالژیک خواهید داشت. در سوئیت های هتل سنتی عمارت بامگاه، امکاناتی وجود دارند که برای اقامتی بی نقص تعبیه شده اند. این امکانات شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان با حجم نامحدود، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش بخاری و اسپیلیت، حمام با دوش، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی شامل حوله، صابون و شامپو، کمد لباس، رخت آویز و مبلمان.

رستوران هتل


در رستوران سنتی و کافی شاپ اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه کرمانشاه اوقاتی خوش را در کنار همسفران و همراهان خود خواهید داشت و می توانید صبحانه ای مفصل و انواع خوراک های ایرانی و محلی را میل کنید. همچنین در چایخانه سنتی این هتل با نوشیدن چای و دمنوش های متنوع می توانید به آرامش برسید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در حیاط این هتل سنتی با همراهان خود در کنار حوض، گل ها و گیاهان چشم نواز بنشینید و خاطرات زیبا و فراموش نشدنی را بسازید. قابل ذکر است که موسیقی زنده و سنتی جذاب هم در حیاط هتل برگزار می شود تا مسافران از وقت گذراندن در این اقامتگاه سنتی لذت ببرید.

فاصله اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه کرمانشاه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تکیه معاون الملک کرمانشاه: ۱۱ دقیقه پیاده روی
فاصله تا طاق بستان کرمانشاه: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا سراب نیلوفر کرمانشاه: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مجموعه بیستون کرمانشاه: ۴۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا معبد آناهیتا کرمانشاه: ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه
فاصله تا غار قوری قلعه کرمانشاه: ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است