search
menu

هتل پویا کرمان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پویا کرمان
امکانات کلی هتل پویا کرمان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پویا کرمان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پویا کرمان


هتل سه ستاره پویا در محله چمران و در خیابان مهدیه کرمان واقع شده است. این هتل یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کرمان است و با داشتن امکانات رفاهی عالی اقامتی دلپذیر را برای میهمانان گرامی فراهم می‌کند. ایستگاه اتوبوس سه راه شمال جنوبی دسترسی به این هتل را آسانتر می‌کند. نزدیک بودن ایستگاه حمل و نقل عمومی به هتل موجب صرفه‌ جویی در هزینه‌ها نیز خواهد شد. در کنار امکانات و خدمات ویژه، پرسنل مجرب و حرفه‌ای این مجموعه به خوبی از میهمانان استقبال کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. پرسنل هتل دوره‌های ویژه مدیریت هتل را گذرانده و بیش از ده‌ها سال سابقه کار دارند.
شایان ذکر است که هتل پویا فقط یک هتل نیست بلکه دارای یک تالار مجلل، رستوران و کافی شاپ است که در نوع خودشان از بهترین‌های کرمان به شمار می‌آیند. بازار مسگرها، مسجد جامعه کرمان، باغ موزه هرندی و باغ فتح آباد از جاذبه‌های گردشگری کرمان هستند که مورد استقبال گردشگران و مسافران بسیاری واقع شده‌اند. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل مجلل Pooya Hotel اقامت بی‌نظیری را در شهر زیبای کرمان تجربه کنید.

امکانات کلی هتل پویا کرمان


هتل پویا دارای ۸ طبقه، ۴۰ اتاق معمولی و ۱۶ اتاق وی آی پی است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. جشن عروسی و دیگر مناسبت‌های خاص خود را با شکوه هر چه تمام می‌توانید در تالار هتل پویا برگزار کنید. این هتل همچنین یک شب اقامت در اتاق‌های VIP را به عروس و دامادها هدیه می‌دهد. وجود یک سیستم صوتی کامل صدای مناسبی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. در صورت تمایل، هتل می‌تواند محیط تالار رویداد شما را به طور کامل تزئین کند و با رایحه طبیعی گل‌ها احساس حضور در یک جشن شاد را افزایش دهد. در طبقه بالای هتل روف گاردن فضایی آرام و دلنشین را برای لحظات ناب شما فراهم می‌کند. در لابی هتل یک فروشگاه صنایع دستی وجود دارد که می‌توانید سوغاتی‌های کرمان را از آن‌جا خریداری کنید و به عنوان هدیه‌ای بی نظیر از سفری خاطره انگیز به شهر خود ببرید.
توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین از استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی و اتاق‌ها اکیدا خودداری کنید. بدین منظور فضای مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. هتل دارای فضایی دلنشین و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، هتل پویا دارای پارکینگ اختصاصی است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دارای ۴۰ اتاق معمولی و ۱۶ اتاق وی آی پی است. هر یک از اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم، یخچال و آینه هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را در طول سال در حد مطلوب نگه می‌دارد. در هر اتاق هتل پویا برای راحتی میهمانان حمام اختصاصی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است. تخت‌های راحت و ملحفه‌های تمیز و پاکیزه از دیگر امکانات اتاق‌ها به شمار می‌آیند.

رستوران هتل


هتل پویا دارای دو آشپز با سابقه بین المللی است که در طبخ انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه بسیار ماهر هستند. صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم هتل پویا، وجود رستوران ویژه و درجه یک آن است. با توجه به اهمیت غذا و تجربه چشیدن طعم‌های شگفت انگیز در طول سفر، این هتل با ارائه منوهای مختلف، نگاه ویژه‌ای به این قسمت از اقامت شما دارد و یک اقامت جذاب و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین می‌توانید در کافه هتل با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل پویا کرمان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آتشکده و موزه مردم شناسی کرمان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامعه کرمان: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه هرندی: ۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ کرمان: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا گنبد جبلیه کرمان: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است