search
menu

هتل آپارتمان ملکوتی کرمان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ملکوتی کرمان
اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل آپارتمان ملکوتی کرمان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ملکوتی کرمان


هتل آپارتمان ملکوتی کرمان از هتل آپارتمان های نسبتاً تازه تاسیسی است که فاصله نسبتاً کمی تا جاذبه های کرمان دارد و به دلیل قیمت مناسب خود جزو هتل هایی است که توانسته راه خود را به دل گردشگرانی که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به کرمان سفر می کنند پیدا کند. ملکوتی از نظر جغرافیایی یکی از ایده آل ترین موقعیت ها را بین هتل های کرمان دارد و مهمانان این هتل به بسیاری از اماکن دیدنی کرمان مانند حمام وکیل و مجموعه گنجعلی خان دسترسی بسیار راحتی خواهند داشت تا حدی که تنها با چند دقیقه پیاده روی به این اماکن خواهند رسید. البته به جز این موقعیت هتل آپارتمان ملکوتی امکاناتی قابل قبول دارد و نباید از این هتل آپارتمان انتظار خدمات و امکانات هتل های چندین ستاره را داشته باشید.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل آپارتمان ملکوتی در پنج طبقه خود ۱۶ اتاق و سوئیت مختلف دارد که به سوئیت ۱ خوابه ۳ نفره، سوئیت دوخوابه ۵ نفره و سوئیت سه خوابه ۷ نفره VIP تقسیم می شوند. شما می توانید در صورت نیاز درخواست تخت خواب اضافه را در اتاق ها داشته باشید اما بد نیست بدانید که این تخت خواب اضافه شامل هزینه اضافه هم خواهد بود. همه واحدهای اقامتی هتل آپارتمان ملکوتی مبله بوده و همراه صبحانه رزرو می شود.
اتاق های این هتل همگی دارای بالکن اند که می توانید از طریق آن دید واضح تری به خیابان ها و مناطق اطراف هتل داشته باشید. چنان چه وسیله‌ گرانبها و ارزشمند همراه خود دارید و نگران امنیتش هستید هتل آپارتمان ملکوتی برای شما صندوق امانات ویژه ای را در هر اتاق تعبیه کرده است تا بدون نگرانی از امنیت وسیله خود آن را در واحد اقامتی تان گذاشته و به بازدید از جاهای دیدنی کرمان بروید. برای مهمانان چای خوری که روزشان بدون قهوه و چای شب نمی شود دستگاه چای ساز در تمامی واحدها قرار داده شده است. دیگر امکانات و خدمات اتاق های هتل آپارتمان ملکوتی عبارتند از: یخچال، دراور، آباژور، میز تحریر، تلویزیون، دسترسی به اینترنت، کولر آبی و شوفاژ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی.

رستوران هتل


هتل آپارتمان ملکوتی رستوران لوکسی با کارکنانی آموزش دیده دارد که در فضایی آرام لحظات خوشی را برای مهمانان ایجاد خواهند کرد. از طرف دیگر کافی شاپ هتل با مجموعه ای از لذیذترین دسرها و گواراترین نوشیدنی ها آماده پذیرایی از مهمانان است. این کافی شاپ در کنار غذاها و نوشیدنی ها موسیقی زنده نیز اجرا می کند تا مهمانانش برای دقایقی هیاهوی بیرون را فراموش کرده و از در کنار هم بودن لذت ببرند.

امکانات و خدمات کلی هتل


هتل آپارتمان ملکوتی در طبقه همکف خود لابی نسبتا کوچکی دارند که در آن مهمانان به خدمات و امکاناتی مانند دستگاه فتوکپی و فکس، تلفن و سرویس بهداشتی دسترسی خواهند داشت. یکی از فوق العاده ترین خدمات هتل خدمات خانه داری آن است که به لطف تعداد فراوانی از خدمتکاران و تمیز کاران که روزانه به بخش های مختلف هتل رسیدگی می کنند، توانسته رضایت مهمانان را نیز در این مورد جلب کند. مهمانانی که ترجیح داده‌اند به جای خرید بلیط ارزان هواپیما با خودروی شخصی به کرمان سفر کنند، قطعاً به دنبال هتل ای هستند که دارای پارکینگ با امنیتی باشد؛ هتل آپارتمان ملکوتی کرمان در طبقه منهای ۱ خود پارکینگ سر پوشیده ای را ایجاد کرده و آن را به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌ دهد. دیگر امکانات و خدمات هتل عبارتند از: آسانسور، اتاق چمدان، اتاق اپراتور، تاکسی سرویس، زنگ هشدار و پذیرش ۲۴ ساعته.

فاصله هتل آپارتمان ملکوتی کرمان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حصار شهر قدیم کرمان: ۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار گنجعلی خان: ۳ کیلومتر
فاصله تا بازار تاریخی کرمان: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای حاج مهدی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه شیخ داوود: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا گنبد مشتاقیه‌: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است