search
menu

اکو کمپ ستاره لوت شهداد کرمان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
اکو کمپ ستاره لوت شهداد کرمان
معرفی و تاریخچه
امکانات و خدمات کلی
اتاق های اقامتگاه
سرگرمی و تفریحات
روستای ملک آباد
فاصله اکوکمپ ستاره لوت ملک آباد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

اکو کمپ ستاره لوت شهداد کرمان


در سال های اخیر که حفاظت از محیط زیست به دغدغه بزرگی تبدیل شده، اکوکمپ های زیادی در طبیعت جهان و حتی ایران تاسیس شده اند و یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین‌های آن در ایران، اکو کمپ ستاره لوت شهداد است. این اکوکمپ اقامتگاهی با امکانات مدرن در دل نخلستان های روستای ملک آباد و زیر آسمان کویر است که طبیعت گردان و مشتاقان بازدید از کلوت های شهداد شب هایی به یادماندنی را در آن جا سپری می کنند. این جاذبه و این اقامتگاه قطعا ارزش خرید بلیط هواپیما کرمان و سفری چند روزه را دارد.

معرفی و تاریخچه


همانطور که می دانید اکوکمپ ها اقامتگاه های محبوبی هستند که ساخت آن ها کم ترین آسیب را به طبیعت می رساند و برای کسانی که به دنبال آرامش و فرار از شلوغی شهر هستند، گزینه ایده آلی به حساب می آیند. مجموعه اقامتی تفریحیِ اکو کمپ ستاره لوت شهداد در پاییز سال ۱۳۹۷ فعالیتش را در حوزه بوم گردی شروع کرد. این اکوکمپ همسو با اقلیم کویری به صورت چادر و تعدادی سازه های بتنی شبیه به چادر ساخته شده است.

امکانات و خدمات کلی


واحدهای اقامتی اکو کمپ ستاره لوت شامل ۳۵ واحد ۲ تخته هستند که در کل ظرفیت میزبانی از ۸۰ نفر را دارد. این اکوکمپ دارای پارکینگ غیرمسقف، اینترنت، و راهنمای تور است و هر بخش از آن چادری مخصوص به خود دارد، یعنی پذیرش و لابی، کافی شاپ، رستوران، آشپزخانه و واحدهای اقامتی، هر کدام در چادرهای جداگانه ای هستند. وقتی وارد این چادرها می شوید هر تصوری از اقامتگاه سنتی و بوم گردی دارید فراموش کنید، اینجا با امکانات مدرنی در حد هتل های ۴ ستاره روبرو می شوید که بدون شک رفاه و آسایش مورد نیازتان را تامین می کند.

اتاق های اقامتگاه


همسویی با طبیعت و تاثیر از دنیای مدرن محیطی را فراهم کرده که بعد از گشت و گذار در دل کویر جادویی لوت بهترین مکان برای استراحت خواهد بود. به طوری که این کف واحدهای اقامتی پارکت شده و با امکاناتی نظیر کمد لباس، سرویس بهداشتی، اسپلیت، تلویزیون، اتو، کتری برقی، حمام اختصاصی، میز و بخش نشیمن مجهز شده اند. یعنی می توان گفت اکوکمپ ستاره لوت نه تنها میزبان شایسته ای برای گردشگران داخلی بلکه تمام علاقه مندانی است که از سراسر دنیا بلیط هواپیما کرمان خریده اند و به دیدن جاذبه ای آمده اند که در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده است.

سرگرمی و تفریحات


از واحدهای لوکس و مدرن اکوکمپ ستاره لوت شهداد که بگذریم، هر چه از امکانات تفریحی و هیجانی آن هر چه بگوییم، کم است. موتورهای ۴ چرخ، آفرود، بالن سواری، شتر سواری و سافاری در کویر لوت هر کدام ماجراجویی بزرگ و هیجان انگیزی هستند که از جمله امکانات و تفریحات Lut Star eco camp به شمار می روند. مهمانان این اکوکمپ علاوه بر صبحانه های رایگان، می توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجرب و کارآزموده آن غذاهای محلی و سنتی سفارش دهند.

روستای ملک آباد


روستای ملک آباد که به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شده در ۱۸ کیلومتری شهداد و ۳۰ کیلومتری کلوت های شهداد واقع شده است. از طریق جاده شهداد-نهبندان می توان به این روستا دسترسی داشت که بعد از گذر از روستای ابراهیم آباد و دولت آباد به آن می رسید. اینجا می توانید از هوای پاک روستا بهره مند شوید و در لابه لای نخلستانش قدم بزنید و خود را برای گشت کویری آماده کنید.

فاصله اکوکمپ ستاره لوت ملک آباد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله اکوکمپ ستاره لوت ملک آباد تا قلعه شفیع آباد: ۴ کیلومتر
فاصله اکوکمپ ستاره لوت ملک آباد تا قنات شفیع آباد: ۵.۳ کیلومتر
فاصله اکوکمپ ستاره لوت ملک آباد تا پارک نبکا: ۹.۷ کیلومتر
فاصله اکوکمپ ستاره لوت ملک آباد تا آسیاب آبی دوقلو: ۲۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است