search
menu

اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان فارس

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان فارس
اتاق های اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان فارس
چادرهای عشایری اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان فارس
سرگرمی و تفریحات اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان فارس
رستوران و غذاهای اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان فارس
فاصله اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان فارس


اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان در استان فارس، شهرستان کازرون، منطقه زیبای تنگ چوگان، روستای تنگ چوگان دره شوری واقع شده است. تنگ چوگان منطقه ای تاریخی در ۲۰ کیلومتری شهرستان کازرون است که دارای آثاری تاریخی از عصر ساسانیان است و تهیه بلیط هواپیما و بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود. منطقه تنگ چوگان به دلیل دارا بودن آب و هوای مطبوع و خنک هر سال پذیرای گردشگران زیادی از تمام نقاط کشور است. بد نیست بدانید که زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما شیراز و سفر به اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان و لذت بردن از طبیعت و جاذبه های تاریخی این منطقه؛ اواخر مهر ماه تا اواخر اردیبهشت ماه است.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان فارس


Eghamat gahe boom gardi tonge choogan در واقع یک خانه روستایی قدیمی۸۰ ساله که در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان دارای ۳ باب اتاق و ۷ سوئیت است. لازم به ذکر است که ۲ چادر عشایری هم براب پذیرایی از مهمانان آماده شده است. بهتر است بدانید که سوئیت ها ۲۵ متری هستند و همچنین حمام و سرویس بهداشتی خصوصی در داخل سوئیت ها تعبیه شده است. یخچال، سرویس کف خواب، اسپیلیت، بخاری نفتی از جمله امکانات موجود در اتاق های اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان هستند. از امکانات موجود در سوئیت های اقامتگاه می توان سرویس کف خواب، یخچال، بخاری نفتی، اسپیلیت، را نام برد.

چادرهای عشایری اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان فارس


جالب است بدانید که در محوطه زیبای اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان ۳ چادر عشایری سفید رنگ دایره ای شکل با ظرفیت ۸ نفر و یک چادر مستطیلی سیاه با ظرفیت ۱۲نفر برپا شده است. اقامت و استراحت در این چادر ها با طبیعت چشم نواز اطراف و همچنین تزئینات سنتی و زیبا داخل چادر ها روح انسان را از تمام خستگی ها جلا می دهد. شایان ذکر است که اگر مهمانان محترم به خوابیدن در این چادرها علاقه دارند، بهتر است وسایل خواب نظیر: تشک و پتو به همراه داشته باشند. چادرهای عشایری یکی از بهترین مکان ها برای شب نشینی و سرو غذا هستند. فضای گرم و صمیمی نشستن در داخل چادر بهترین خاطرات سفر را به ارمغان خواهد آورد.

سرگرمی و تفریحات اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان فارس


اگر شما اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان را برای اقامت انتخاب خواهید کرد، بد نیست اطلاع داشته باشید که شما می توانید از ویژه برنامه هایی اقامتگاه نظیر روستا گردی، جنگل نوردی، بازدید از چادر های عشایر منطقه و موسیقی زنده البته با هزینه شخصی استفاده کنید و لذت ببرید.

رستوران و غذاهای اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان فارس


در اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان انواع غذا های محلی خوشمزه و لذیذ از جمله: دمپختک، مرغ شکم پر، کشک و بادمجان، آش دوغ، بورانی کدو و گوجه هر روز با استفاده از مواد اولیه تازه و طبیعی برای پذیرایی از مهمانان عزیز آماده و طبخ می شود. همچنین بهتر است بدانید که آشپزخانه عمومی اقامتگاه بوم گردی تنگ چوکان با تمامی تجهیزات جهت استفاده گردشگران و مسافران عزیز تجهیز شده است. شما می توانید با نشستن روی تخت هایی در تراس اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان قرار دارد؛ چای تازه دم و خوش عطر را میل نمایید و ساعت ها به طبیعت کوهستانی و درختان بلوط تماشا کنید و از این منظره نهایت لذت را ببرید. پارکینگ غیر مسقف، راهنمای تور و پرسنل آشنا به زبان انگلیسی برخی دیگر از امکانات قابل دسترس اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان هستند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی تنگ چوگان تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

:
فاصله تا شهر باستانی بیشاپور ۴ کیلومتر ( ۱۰ دقیقه )
فاصله تا مسجد تاریخی بیشاپور ۵٫۲ کیلومتر ( ۱۱ دقیقه )
فاصله تا آتشکده بیشاپور ۵٫۱ کیلومتر ( ۱۱ دقیقه )
فاصله تا غار شاهپور ۶ کیلومتر ( ۹ دقیقه )
فاصله تا پل آبگینه ۳۸٫۴ کیلومتر ( ۴۴ دقیقه )
فاصله تا دریاچه پریشان ۴۱٫۱ کیلومتر ( ۴۷ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است